تولید گیتار دارای پورت یو اس بی با چاپگر سه بعدی

    کد خبر :397269

ابزار و ادوات پخش موسیقی از جمله حساس ترین محصولاتی هستند که بسیاری از آنها توسط افراد باتجربه و متخصص تولید می شوند. اما تولید آنها نیز با استفاده از چاپگرهای سه بعدی ممکن شده است.

به گزارش بازتاب به نقل از نیواطلس، فرانک پیسیک از جمله سازندگان و تولیدکنندگان سازهای مختلف با استفاده از چاپگرهای سه بعدی و دانش خود در حوزه الکترونیک گیتاری برقی به نام ElektroCaster تولید کرده که محصولی مابین گیتارهای عادی و سنتی و گیتارهای تمام برقی محسوب می شود.

این گیتار به شکلی بسیار منعطف تولید شده و کاربر بر حسب علاقه و سلیقه اش می تواند تعداد تارهای موجود در این گیتار و حتی فاصله آنها از یکدیگر را نیز تغییر دهد و تعدادی چراغ ال ای دی نیز در زیر سیم های این گیتار برای کمک به آموزش و راهنمایی گیتاریست های تازه کار گنجانده شده است.

در داخل بدنه این گیتار دو رایانه کوچک هم وجود دارد که Teensy ۳.۶ برای تنظیم صدا و Arduino Duo برای تنظیم بقیه قابلیت های آن به کار می روند.

رایانه های یادشده مجهز به پورت یو اس بی برای ارتباط با دنیای خارج هستند. برخی امکانات و تنظیمات این گیتار خاص هم با لمس بدنه آن قابل دسترس است. هنوز مشخص نیست آیا برنامه ای برای تولید انبوه این گیتار منحصر به فرد وجود دارد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید