ویندوز ۱۰ با به روزرسانی جدید سریع تر می شود

    کد خبر :397266

به دنبال شناسایی دو آسیب پذیری اسپکتر و ملت داون در ویندوز در ابتدای سال ۲۰۱۸ وصله های عرضه شده برای برطرف کردن آن ها رایانه ها را کندتر کرد و حالا مایکروسافت به دنبال حل این مشکل است.

به گزارش بازتاب به نقل از نئووین، آسیب پذیری های مذکور که در اصل مربوط به تراشه های تولیدی شرکت اینتل بودند مشکلات زیادی را برای میلیون ها کاربر ویندوز در سراسر جهان ایجاد کردند و بررسی های بعدی نشان داد وصله های نرم افزاری عرضه شده توسط مایکروسافت برای حل مشکل یادشده باعث کندتر شدن عملکرد رایانه های شخصی شده است.

آزمایش هایی که به همین منظور صورت گرفت، نشان داد برخی رایانه ها تا ۱۸ درصد کندتر شده و در برخی موارد توانایی آنها برای پیشبرد فرایندهای مختلف کاری تا ۳۰ درصد کاهش یافته است.

در حالی که برخی شرکت ها مانند گوگل سرویس ها و نرم افزارهای خود را برای حل مشکل کندی به روز کرده اند، مایکروسافت تازه به فکر عرضه وصله ای به منظور حل این مشکل افتاده است.

به روزرسانی بعدی ویندوز با اسم کد ۱۹H۱ که قرار است ظرف روزهای آینده عرضه شود با تغییراتی در هسته اصلی ویندوز موسوم به کرنل سرعت آن را بهینه سازی می کند. قرار است مایکروسافت به زودی جزئیات فنی بیشتری را در این زمینه ارائه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید