سرلشکر باقری خواستار دستگیری ربایندگان مرزبانان ایرانی شد

  • سیاسی
  • شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۳
    کد خبر :397160

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با فرمانده ارتش پاکستان، خواستار اقدامات سریع و قاطع برای دستگیری عوامل تروریستی ربایندگان مرزبانان جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش بازتاب به نقل از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در تماس تلفنی با ارتشبد قمر جاوید باجوا، فرمانده ارتش پاکستان به مسأله ربایش تعدادی از مرزبانان جمهوری اسلامی در مرز میرجاوه توسط گروهک تروریستی به درون خاک پاکستان اشاره کرد و اظهار داشت: بر مبنای توافقات فیمابین نیروهای مسلح دو کشور برای تأمین امنیت مرزهای مشترک، انتظار داریم که نیروهای مسلح پاکستان با اتخاذ تمهیدات لازم، نسبت به آزادسازی سریعتر سربازان و مرزبانان ربوده شده، اهتمام نمایند.

در این مذاکره تلفنی، ارتشبد باجوا ضمن اظهار تأسف از این حادثه و توضیح اقدامات ارتش پاکستان جهت تعقیب و دستگیری تروریست های مذکور، ابراز امیدواری نمود که اقدامات نیروهای نظامی و امنیتی پاکستان به دستگیری هرچه سریعتر تروریست ها و آزادسازی مرزبانان ربوده شده منجر شود.

در ادامه سرلشکر باقری بر ضرورت حضور و استقرار هرچه بیشتر نیروهای نظامی و مرزبانی پاکستان در مرزهای مشترک با جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم و تثبیت امنیت در این مناطق و ممانعت از تحرکات اشرار و تروریست ها تأکید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید