ساخت فیلمی درباره زندگی خواننده جنجالی

    کد خبر :397127

فیلم زندگی‌نامه‌ای خواننده مشهور بریتانیایی که به علت مصرف الکل درگذشت، ساخته خواهد شد.

کمپانی مانیومنتال در حال حاضر بر روی ساخت یک فیلم بیوگرافی بر اساس زندگی ایمی واینهاوس تمرکز دارد. این کمپانی با خانواده ایمی رسماً قراردادی برای تولید این فیلم بیوگرافی بسته است. همچنین درآمد حاصل از فیلم در اختیار “سازمان خیریه‌ ایمی واینهاوس” قرار می‌گیرد که برای کمک به افرادی که به مواد مخدر و مصرف الکل اعتیاد دارند تأسیس شده است.

میچ واینهاوس، پدر ایمی در بیانیه‌ای گفت: در حال حاضر ما احساس می‎کینم با این فیلم می‎توانیم زندگی فوق‎العاده ایمی و استعداد‎هایش را ستایش کنیم. ما از طریق “سازمان خیریه ایمی واینهاوس” دریافتیم که داستان واقعی بیماری ایمی می‎تواند به بسیاری از افرادی که مسائلی مشابه او را تجربه کرده‎‎اند کمک کند.

ما توانستیم تولیدکنندگان بریتانیایی فوق‎العاده‎ای مانند الیسون و دبرا را پیدا کنیم که می‎دانند ایمی واقعاً برای مردم چقدر معنی دارد. همچنین در این فیلم داستانی تاریخی و برجسته از زندگی زنی شگفت‎انگیز را به تصویر می‎کشیم.

این فیلم توسط الیسون اوون و دبرا هایوارد از کمپانی مانیومنتال ساخته خواهد شد. همچنین جف دین به عنوان فیلمنامه‎نویس و تهیه‎کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۵، کمپانی A24 یک مستند از فراز و نشیب های زندگی ایمی واینهاوس تهیه کرد. این فیلم شامل تصاویر دیده نشده و موسیقی‌های شنیده نشده از ایمی بود. فیلم مستند “ایمی” به کارگردانی آصف کاپادیا، در بخش بهترین فیلم مستند جوایز بفتا موفق به دریافت جایزه شد.

ایمی خواننده‎ برنده جایزه گرمی بود که به خاطر صدای متمایز و روحیه‌اش بسیار شناخته‌شده بود. “بازگشت به سیاهی” دومین آلبوم ایمی در سال ۲۰۰۸، پنج جایزه گرمی برای او به ارمغان آورد و در نتیجه به‌عنوان اولین زن بریتانیایی موفق به کسب ۵ جایزه‌ امی شد. او برای این آلبوم به‌عنوان بهترین هنرمند جدید معرفی شد و جایزه‌ بهترین ترانه‌ی ضبط‌شده در آن سال را نیز برنده شد.

این خواننده تقریباً پس از ۹ سال شکوفایی در حرفه‌اش به دلیل سوءمصرف الکل در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۱۱، در سن ۲۷ سالگی درگذشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید