عرضه فیلم جدید «بروس ویلیس» لغو شد

    کد خبر :397101

کارگردان «حمله هوایی» (Air Strike) می‌گوید به دنبال فرار مالیاتی و ناپدید شدن «فن بینگ‌بینگ» بازیگر چینی فیلم، انتشار آن را لغو می‌کند. در این اثر تریلر با موضوع جنگ جهانی دوم که قرار بود در تاریخ ۲۶ اکتبر روی پرده برود، بازیگران دیگری چون «بروس ویلیس» و «آدرین برودی» نیز نقش‌آفرینی کرده بودند.

«شیائو فنگ» روز چهارشنبه با ارسال مطلبی ر وبلاگ خود نوشت: «پس از هشت سال کار بر روی فیلم، وقت آن رسیده که همه چیز را فراموش کنیم.» مقامات چینی این ماه فن را به پرداخت جریمه ۱۳۰ میلیون دلاری محکوم کردند و به گمانه‌زنی‌ها در مورد یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران چین سه ماه پس از ناپدید شدن او از انظار عمومی پایان دادند.

فن با امضای دو قرارداد جداگانه برای بازی در «حمله هوایی» از پرداخت مالیات اجتناب کرده بود. وی در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی در کشور چین ظاهر شده و مخاطبین جهانی با نقش «بلینک» او در فیلم «اکس-من: روزهای گذشته آینده» (X-Men: Days of Future Past) و نقش کوتاهش در «مرد آهنی ۳» او را به خاطر می‌آورند.

فن پیش از ناپدید شدنش برای بازی در فیلم «۳۵۵» در کنار «پنه‌لوپه کروز» قرارداد بسته بود. او در تاریخ ۲ ژوئن با ارسال نامه عذرخواهی اعتراف کرده است هوادارانش را ناامید کرده، تصمیم مقامات را در مورد مالیات پذیرفته و تمام سعی‌اش را می‌کند که آن را تهیه و پرداخت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید