هادی طباطبایی: با شفر روبه‌رو نشدم چون می‌دانستم نیاز به آرامش دارد

  • ورزشی
  • شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۳
    کد خبر :397043

هادی طباطبایی، دروازه‌بان پیشین استقلال گفت: هواداران استقلال در بازی برابر سایپا به خوبی از تیم‌شان حمایت کردند.

هادی طباطبایی درباره برتری 2 بر یک استقلال مقابل سایپا در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال نیاز به کسب چنین نتیجه‌ای داشت، چرا که هواداران در چند وقت اخیر اذیت شده بودند. تیمی که همه منتظر بودند در فصل جاری نتایج درخشانی بگیرد، نابود شد و تیم جدیدی برای فصل جدید شکل گرفت.

وی افزود: هواداران در بازی با سایپا، الحق و انصاف از تیم‌شان حمایت کردند، هوادارانی که در فصل جاری از ابتدای نقل‌وانتقالات تا به اینجای مسابقات، عذاب کشیده بودند. باید تشکری ویژه از کادر فنی داشته باشیم که بازیکنان را از لحاظ تاکتیکی به هم نزدیک کردند و شرایط را به تیم بودن پیش می‌برند.

دروازه‌بان پیشین استقلال با اشاره به موقعیت‌هایی که بازیکنان این تیم از دست می‌دهند، تصریح کرد: بخشی از این مشکلات به کم‌تجربگی بازیکنان برمی‌گردد. استقلال تیم بزرگی است و قرار بود بازیکنان جوان کنار باتجربه‌ها شکل بگیرند، اما دست کادر فنی خالی بودند و مجبور به استفاده از بازیکنان جوان شدند. یکسری از بازیکنان از فصل گذشته جدا شدند و جانشین‌هایی که آمدند، اکنون روی نیمکت نشسته‌اند. بنابراین، کادر فنی مجبور شد که از بازیکنان جوان بهره ببرد. این بازیکنان هم نیاز به زمان دارند تا باتجربه شوند.

طباطبایی در خصوص اینکه در جایگاه VIP با استقلالی‌ها از جمله وینفرد شفر روبه‌رو نشد، گفت: مشکلی با شفر ندارم و اگر او را ندیدم، برای این بود که می‌دانستم مربی در آن شرایط نیاز به آرامش و تمرکز دارد. از نظر من، شفر در ناکامی‌های اخیر مقصر نبوده است. تیم خوب فصل گذشته، به‌ یکباره دچار تغییرات شد و اکنون شفر نیاز به زمان دارد تا استقلال امسال را به شرایط ایده‌آل پیش ببرد.

به گزارش تسنیم ،وی در مورد اینکه با وجود انتقادهایی که از مدیریت استقلال کرده، در ورزشگاه از سوی هواداران تشویق شد، تصریح کرد: مردم به خوبی از من استقبال کردند، چون می‌دانستند حرف بدی نزده‌ام. اگر صحبت‌هایم اشتباه بوده است، چرا یک نفر انتقاد نکرد؟ آن چند درصدی که در شبکه‌های اجتماعی به من حمله کردند، استقلالی واقعی نبودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید