دانیال خاکبان: تیم‌های مدعی در قهرمانی واترپلوی جوانان آسیا حضور دارند

  • ورزشی
  • شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ۹:۴۸
    کد خبر :397014

دانیال خاکبان، مربی تیم ملی واترپلوی جوانان گفت: مدعیان واترپلوی جوانان آسیا در رقابت‌های تاشکند حضور دارند.

دانیال خاکبان اظهار داشت: ششمین دوره رقابت‌های قهر مانی جوانان آسیا از روز چهارشنبه به میزبانی شهر تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ایران برای حضور در این دوره از رقابت‌ها روز دوشنبه عازم مسابقات خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها 6 تیم مدعی آسیا حضور دارد. حضور این تیم‌های مدعی در تاریخ مسابقات جوانان بی سابقه است. به طورحتم کار بسیار سختی در پیش داریم. تیم ایران در نخستین بازی خود نیز به مصاف تیم قزاقستان می‌رود که یکی از تیم‌های خوب آسیا به شمار می‌رود. قزاق‌ها در رده‌های پایه و جوانان سرمایه گذاری‌های بسیار خوبی دارند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور تیم ملی واترپلوی در بازی‌های آسیایی جاکارتا زمان برگزاری اردوهای تیم جوانان کوتاه بود. کل اردوی جوانان در 50 روز خلاصه شد. این در حالی است که دو هفته از این زمان را صرف گزینش بازیکنان کردیم. از بین 80 بازیکن در نهایت 13 نفر اصلی را انتخاب کردیم. حسین خالدی تبار نیز از تیم ملی اعزامی به جاکارتا در ترکیب تیم جوانان قرار دارد.

به گزارش تسنیم ،مربی تیم ملی واترپلوی جوانان یادآورشد: پس از موفقیت تیم ملی واترپلو در بازی‌های آسیایی توقعات از این رشته بالاتر رفته است. این در حالی که تیم جوانان دوره قبل عنوان سومی آسیا را نیز به دست آورد. تمام تلاش ما این است که بهترین نتایج را در تاشکند کسب کنیم.

خاکبان تصریح کرد: در مدت آماده سازی تیم ازنظرات مشورتی ” چیریچ” سرمربی تیم ملی بزرگسالان استفاده کردیم. او از هفته گذشته در کنار تیم جوانان قرار گرفت و نکات تکنیکی بسیار خوبی را به بازیکنان آموزش داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید