اعلام آرای انضباطی دیدار فرش آرا – آذرخش بندرعباس

  • ورزشی
  • شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷
    کد خبر :396872

کمیته انضباطی آرای خود را در مورد دیدار آذرخش بندرعباس و فرش آرای مشهد از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال صادر کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های آذرخش بندرعباس و فرش آرای مشهد در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم آذرخش بندرعباس تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی، پرتاب بطری و ایجاد صدای نامتعارف با وسایلی که در اختیار داشتند، رخ داد. این تیم به همین خاطر به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم فرش آرای مشهد به دلیل ترک زمین مسابقه به بهانه عدم وجود امنیت که سبب وقفه در ادامه مسابقه شد و ورود کادر فنی به داخل زمین بازی، به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

امید پرمی، مربی تیم آذرخش بندرعباس هم به دلیل رفتار غیرورزشی به قصد درگیری با بازیکن تیم مقابل که سبب اخراجش شد، به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مرتضی فراهانی، بازیکن تیم آذرخش بندرعباس نیز به دلیل رفتار غیرورزشی و قصد درگیری با تیم مقابل به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بهروز جعفری، بازیکن تیم آذرخش بندرعباس هم به دلیل رفتار غیرورزشی و مضروب کردن بازیکن تیم مقابل به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رأی قابل تجدیدنظر است).

علاوه بر این آرا، تیم فرش آرای مشهد به دلیل داشتن سه بازیکن اخطاری باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

باقر محمدی، بازیکن تیم فرش آرای مشهد نیز به دلیل اعتراض به داور مبنی بر اخراج وی، به توبیخ کتبی محکوم شد.

(کلیه آرای فوق قطعی است).

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید