شیخ‌ویسی: فرصت خوبی بود تا از پرسپولیس امتیاز بگیریم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۳۸
    کد خبر :396323

وحید شیخ‌ویسی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که اصلی‌ترین هدف این تیم در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

وحید شیخ‌ویسی درباره لغو بازی تیمش برابر پرسپولیس و اینکه آنها از شرایط بازی‌های رسمی دور هستند، گفت: ما تمایل داشتیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و کاملاً هم آماده بودیم، ولی به‌هرحال این بازی به دلیل دیدار پرسپولیس – السد لغو شد و باشگاه ما هم در این زمینه با باشگاه پرسپولیس همکاری کرد. این هفته فرصت خوبی بود تا از پرسپولیس امتیاز بگیریم، ولی در نهایت این مسابقه لغو شد و حالا خودمان را آماده بازی با ذوب‌آهن می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: این درست است که بازی رسمی انجام ندادیم، ولی هفته گذشته با سپاهان بازی کردیم و آخر همین هفته هم یک بازی دوستانه انجام می‌دهیم. خوشبختانه شرایط تیم خوب است و بچه‌ها نیز با انگیزه زیادی تمرین می‌کنیم. در این تعطیلی‌ها کادر فنی برنامه‌های خوبی برای تیم در نظر گرفت و خوشبختانه مشکلی احساس نمی‌شود.

به گزارش تسنیم ،شیخ‌ویسی در مورد اینکه مهمترین هدف پیکان در فصل جاری لیگ برتر چیست، تصریح کرد: از همان ابتدای لیگ اصلی‌ترین هدف ما رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بوده است و ما برای رسیدن به این هدف نهایت تلاش‌مان را به‌کار خواهیم گرفت. امسال تیم خوبی داریم و امیدوارم به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در مورد عملکرد خودش تا به اینجای فصل تصریح کرد: من نباید در مورد عملکردم صحبت کنم و مهم این است که کادر فنی راضی باشد. خوشبختانه آمار نشان می‌دهد که عملکردم خوب بوده است و دوست دارم در بازی‌های آینده هم تأثیرگذاری مثبتی داشته باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید