کسب امتیاز ۸۳ توسط ال جی جی 7 تین کیو از DxOMark

    کد خبر :395835

براساس امتیازات منتشر شده‌ی آزمون DxOMark، امتیاز کسب‌شده توسط گوشی هوشمند ال‌جی G7 ThinQ تنها یک امتیاز بیشتر از امتیاز کسب‌شده توسط ال‌جی V30 است.

با توجه به آزمون بررسی و تست کامل دوربین DxOMark، امتیاز کسب‌شده توسط دوربین گوشی هوشمند LG G7 ThinQ از امتیاز کسب‌شده برای دوربین گوشی هوشمند ال‌جی V30 که پرچمدار سال گذشته‌ی ال‌جی محسوب می‌شود، بهتر است، ولی این تفاوت شاخص و خیلی زیاد نیست.

ال‌جی جی ۷ تین‌کیو موفق شد در بخش عکاسی، امتیاز ۸۴ و در بخش فیلمبرداری امتیاز ۷۹ را از آن خود کند و امتیاز نهایی آن در این آزمون ۸۳ شد. در نتیجه امتیاز نهایی کسب‌شده تنها یک امتیاز بیشتر از امتیاز تست دوربین ال‌جی وی ۳۰ شده است.

ال‌جی وی ۳۰ موفق به کسب امتیاز نهایی ۸۲ در آزمون دوربین DxOMark شده بود. همچنین امتیاز ال‌جی جی ۷ تین‌کیو، با امتیاز دوربین گوشی سونی اکسپریا XZ Premium، پرچمدار سال ۲۰۱۷ شرکت ژاپنی سونی برابری می‌کند. امتیاز آزمون DxOMark گوشی سونی اکسپریا XZ پریمیوم نیز ۸۳ شده است. با توجه به نتایج می‌توانیم اینطور نتیجه‌گیری کنیم که دوربین دوگانه‌ی جی ۷ تین‌کیو مبتنی بر هوش مصنوعی، دوربینی متناسب با مشخصات یک گوشی هوشمند بالا رده و پرچمدار نیست.

با وجودی که عکس‌ها و فیلم‌هایی که با دوربین این گوشی هوشمند گرفته می‌شود، ظاهرا زنده و شفاف است، ولی به دلیل محدوده‌ی دینامیکی غیرمعمول و عدم نمایش جزئیات تصویر در شرایط نور کم، امتیاز کسب‌شده کاهش یافته است. سیستم فوکوس اتوماتیک دوربین نیز، عملکرد بسیار کندی دارد و با وجود دقیق‌بودن و سازگاری، نیاز به بهبود دارد. به‌نظر می‌رسد که مشخصات دوربین ال‌جی جی ۷ تین‌کیو در مقایسه با رقبای خود باید بهبود پیدا کند تا بتواند فاصله‌ی زیادی خود را با رقبا کاهش دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید