معاون شهردار تهران خبر داد

آسیب‌شناسی دفاتر “خدمات الکترونیک شهر”

    کد خبر :395709

معاون شهرسازی شهرداری تهران از ارزیابی وآسیب‌شناسی دفاتر خدمات الکترونیک شهر خبرداد.

دکتر پیروز حناچی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت دفاتر خدمات الکترونیک شهر با بیان اینکه علاوه بر تدوین فرآیند، نظارت برحسن اجرای کار نیز بسیار مهم است گفت: اگر فرایندی تدوین شود اما به صورت مدوام مانیتورینگ نشود، می‌تواند آسیب زا شود.

وی با بیان اینکه اگر هر فرآیندی مانیتورینگ نشود، می‌تواند موجبات بروز آسیب به چرخه خدمت رسانی شود، افزود: تاکنون 140 مجوز دفتر خدمات الکترونیک شهر صادر شده که البته همه آنها فعال نیستند و کارشناسان در دفتر انتظامی بر فعالیت این دفاتر نظارت کرده و تمامی تخلفات گزارش شده بررسی و برخورد جدی با متخلفان می شود بگونه ای که حتی در مواردی، مجوزهای فعالیت آنها لغو شده است.

حناچی در عین حال با بیان اینکه در حال ارزیابی و آسیب شناسی فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک شهر هستیم،‌ افزود: باید بررسی شود که آیا در این مدت، دفاتر به اهداف اصلی در زمان تشکیل دست یافتند یا نه؟ ودر صورت عدم دسترسی به اهداف آسیب شناسی شود که چه علل و موانعی وجود دارد که دفاتر نتوانستند به اهدافشان برسند و بعد از آن چاره اندیشی کرد که چه روش های جدیدی را می‌توان، برای ارتقا بهره وری این دفاتر اتخاذ کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید