خانم بازیگر: هیچ وقت نمی‌خواهم در فضای مجازی حاشیه‌ساز باشم

    کد خبر :394829

بازیگر فیلم عروس تاریکی گفت: فضای مجازی امروزه به یک موج تبدیل شده و متاسفانه همه می خواهند در این موج سهیم باشند. فضای مجازی امروز به مکانی برای تخیله انرژی منفی و خشم مبدل شده است.

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص حضور برخی هنرمندان در فضای مجازی و اظهارنظرهای غیرتخصصی گفت: فضای مجازی امروزه به یک موج تبدیل شده و متاسفانه همه می خواهند در این موج سهیم باشند. فضای مجازی امروز به مکانی برای تخیله انرژی منفی و خشم مبدل شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: وضعیت فعلی در فضای مجازی، خشونت و استفاده از الفاظ رکیک و بی حرمتی در آن از هر سو بدون شک ناامید کننده و البته هشدار دهنده و خطرناک از لحاظ اجتماعی، خانوادگی و فرهنگی است.

بازیگر فیلم “عروس تاریکی” نگاه خود به فضای مجازی را اینگونه تشریح کرد: به شخصه اهل این نیستم که در فضای مجازی در مورد هر چیزی نظر بدهم. من به جای حاشیه انسان ها را به دوستی، صلح و عشق به هم نوع دعوت کنم.

وی درباره دغدغه حضور مداوم در فضای مجازی توسط برخی بازیگران را نامناسب خواند و افزود: این روزها بسیاری از اتفاقات به عنوان مثال انتخاب بازیگران براساس میزان فعالیت آنها در فضای مجازی شکل می گیرد. این اتفاق ناراحت کننده است و من نمی دانم چرا باید ملاک انتخاب بازیگران تا این حد دچار تغییراتی بد شود.

کاویانی درباره حاشیه‌سازی عمدی برخی از بازیگران برای خود در فضای مجازی خاطرنشان کرد: به شخصه علاقه ای به حاشیه ساز بودن در فضای مجازی نداشته و ندارم؛ اما می دانم برخی شاید بعد از فاصله گرفتن از فضای بازیگری با ایجاد یک حاشیه، دوباره به صدر اخبار بر می گردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید