بگوویچ: گل‌گهر لیاقت حضور در لیگ برتر را دارد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۰
    کد خبر :394571

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اعتقاد دارد که در مسابقات لیگ دسته اول شش تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند.

وینکو بگوویچ در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش برابر مس رفسنجان گفت: ما در این بازی دنبال برد بودیم تا وضعیت خوب‌مان ادامه داشته باشد. بازی سختی بود، ولی خوشبختانه توانستیم سه امتیازی مهم بگیریم تا همچنان در صدر جدول باشم. البته الان صدرنشینی چندان اهمیت ندارد و مسئله مهم این است که بتوانیم تا پایان بازی‌ها خیلی خوب امتیاز بگیریم و در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تیمش چقدر برای لیگ برتری شدن شانس دارد، تصریح کرد: این مسئله‌ای است که الان نمی‌توان در موردش صحبت کرد و ما یک مسیر سخت در پیش داریم. الان با توجه با پتانسیل گل‌گهر، امکانات باشگاه و برخی مسائل دیگر، باید بگویم که تیم‌مان لیاقت حضور در لیگ برتر را دارد، ولی باید خودمان را در زمین مسابقه ثابت کنیم و بهترین نتایج را بگیریم. ما برای صعود به لیگ برتر نیاز به امتیاز داریم و همه بازیکنان این را می‌دانند، در ضمن حریفان سرسختی هم پیش رو داریم. امسال شش تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند و امیدوارم در نهایت به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

به گزارش تسینم ،سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه تیمش در هفت بازی 17 گل زده است، اظهار داشت: این آمار گلزنی خوب است و نشان می‌دهد که تیم ما یک تیم تهاجمی است. ما همیشه تشنه برد هستیم و فرقی ندارد که در زمین خودمان بازی کنیم یا اینکه در زمین حریفان به میدان برویم. امیدوارم که در بازی‌های بعدی هم این روند را ادامه دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید