پل اسکولز: لیونل مسی هم نمی‌تواند دردی از منچستریونایتد دوا کند!

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۱۷
    کد خبر :394496

پل اسکولز می‌گوید که لیونل مسی هم نمی‌تواند منچستریونایتد را از وضعیت بحرانی فعلی‌اش نجات دهد.

پل اسکولز، هافبک انگلیسی سابق منچستریونایتد که مدتی است به منتقد درجه یک این تیم و سرمربی‌اش ژوزه مورینیو تبدیل شده است، می‌گوید مشکلات شیاطین سرخ فراتر از آن است که با خرید ستاره‌ها برطرف شود و حتی رفتن بازیکنی مانند لیونل مسی به این تیم هم نمی‌تواند گره از کار تیم تحت هدایت آقای خاص باز کند.

اسکولز در مصاحبه با شبکه ESPN گفت: به نظر می‌رسد هر بازیکنی که به منچستریونایتد می‌آید دچار مشکل می‌شود. من احساس می‌کنم که اگر ما در حال حاضر می‌توانستیم لیونل مسی را بخریم، او هم در این تیم به دردسر می‌افتاد. من احساس می‌کنم که طرفداران لیورپول و منچسترسیتی دارند به ما نگاه می‌کنند و می‌خندد، کاری که ما سال‌ها پیش با آنها می‌کردیم، اما اگر شما خوب نگاه کنید می‌بینید که آنها دارند تمام کارها‌ی‌شان را درست انجام می‌دهند. آنها بهترین مربی دنیا را آورده‌اند. آنها کادری دارند که مسئول خرید بازیکنان است و هر هفته شیوه مشخصی برای بازی دارند. با این چیزها همه کارها برای آنها آسان است.

به گزارش تسنیم ،اسکولز در ادامه در پاسخ به این سؤال که چه کسی بهترین بازیکن دنیاست، اظهار داشت: مسی. رونالدو هم اما استثنایی است. رونالدو در انجام هر کاری که بخواهد فوق‌العاده است، چون سرعت و قدرت دارد. او گل می‌زند، ضربه آزاد می‌زد و … . با این حال به عنوان یک فوتبالیست همه کاره، مسی بهتر است به خصوص در پاسکاری. او واقعاً همه چیز دارد.

هافبک سابق منچستریونایتد درباره ژوزه مورینیو و راهکارهای او برای نجات منچستریونایتد از بحران هم تأکید کرد: اینکه آیا ژوزه مورینیو برای آینده مسیر روشنی دارد یا نه را نمی‌دانم، چون وضعیت فعلی تیم بد است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید