شمار مصدومان لیورپول افزایش یافت/ نبود برانکارد برای انتقال کیتا به خارج از زمین

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۳
    کد خبر :394493

نبی کیتا به فهرست بازیکنان مصدوم لیورپول اضافه شد و مشکلات یورگن کلوپ را افزایش داد.

نبی کیتا به جدیدترین بازیکنی تبدیل شد که نامش در فهرست بازیکنان مصدوم تیم فوتبال لیورپول قرار گرفت. او در بازی اخیر تیم ملی کشورش، گینه مقابل رواندا در دیداری که سه‌شنبه شب در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا برگزار شد آسیب دید.

به نظر می‌رسید که هافبک قرمزپوشان آنفیلد در نیمه اول این بازی از ناحیه ران دچار مصدومیت شده است و به همین دلیل با کمک یکی از هم‌تیمی‌هایش زمین بازی را ترک کرد چرا که برای انتقال او از میدان برانکاردی موجود نبود.

با مصدومیت کیتا دردسرهای لیورپول در دو هفته بازی‌های ملی اضافه شد چرا که پیش از او تعدادی دیگر از مهره‌های کلیدی ملی‌پوش تیم یورگن کلوپ هم در اردوی تیم‌های ملی کشورهایشان آسیب دیده بودند.

به گزارش تسنیم ،محمد صلاح در پیروزی اخیر مصر مقابل سوازیلند به دلیل مصدومیت مجبور به ترک میدان شد و سادیه مانه هم در تمرینات روز دوشنبه سنگال دچار شکستگی استخوان شست شد. فیرجیل فن‌دایک هم به مصدومیت از ناحیه قفسه سینه اردوی تیم ملی هلند را ترک کرد. افزایش آمار مصدومان لیورپول در حالی است که این تیم شنبه هفته آینده در لیگ برتر باید به مصاف هادرزفیلد برود.

با این حال گزارش‌ها حاکی از آن است که صلاح، فن‌دایک و مانه به احتمال زیادی به بازی مقابل هادرزفیلد می‌رسند. در همین حال که گفته می‌شود جیمز میلنر، هافبک انگلیسی لیورپول یک ماه خانه‌نشین خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید