تصویر جدیدی از آیپد پرو 2018 در داخل قاب محافظ مجهز به فیس‌ آیدی رویت شد

    کد خبر :394236

تصویر جدیدی از آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل در داخل قاب محافظ رویت شد. این دستگاه با ویژگی فیس‌آیدی به بازار عرضه خواهد شد.

اپل در رویداد ماه سپتامبر خود، آیپد پرو جدیدش را معرفی نکرد. انتظار می‌رود که در ماه جاری میلادی شاهد رویداد دیگری از اپل باشیم. احتمال دارد کوپرتینونشین‌ها، آیپد پرو جدید خود را در رویداد بعدی اپل به‌صورت رسمی معرفی کنند.

آخرین اطلاعات به‌اشتراک گذاشته‌شده در مورد آیپد پرو جدید اپل، تصویری از این دستگاه را در قاب محافظ به‌همراه ویژگی فیس‌آیدی نشان می‌دهد. پیشتر نیز تصاویری از آیپد پرو ۲۰۱۸ به‌صورت غیررسمی منتشر شده بود. چند روز قبل تصاویر جدیدی از آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل بدون بریدگی بالای نمایشگر فاش شد.

انتظار می‌رود که شاهد طراحی آیپد پرو جدید ۱۲.۹ اینچی با گوشه‌های گرد باشیم. در تصویر منتشرشده، آیپد پرو جدید اپل در داخل قاب شرکت UAG نشان داده شده است و حاشیه‌های باریک آن به‌خوبی دیده‌ می‌شود. آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل بدون دکمه‌ی فیزیکی هوم به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه انتظار می‌رود آیپد پرو جدید با شناسه‌ی فیس‌آیدی به بازار عرضه شود، در نتیجه اگر به عکس جدید دقت کنید، سنسورهای مربوط به تشخیص چهره را در حاشیه‌ی بالایی آیپد پرو مشاهده خواهید کرد. البته از آنجایی که دستگاه به صورت افقی در قاب قرار داده شده است، سنسورهای مربوط به تشخیص چره در حاشیه‌ی سمت چپ آیپد پرو قابل رویت هستند. در خبرهای قبلی گفته شده بود که آیپد پرو ۲۰۱۸ از فیس آیدی تنها در حالت عمودی پشتیبانی خواهد کرد.

با توجه به آخرین خبرها، انتظار می‌رود اپل همزمان با معرفی نسخه‌ی ۱۲.۹ اینچی، نسخه کوچکتر ۱۰.۵ اینچی دیگری نیز به بازار عرضه کند. پیشتر تصاویری از این آیپد پرو به‌صورت غیررسمی منتشر شده بود و در نتیجه احتمالا آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل بدون جک هدفون به بازار عرضه خواهد شد. هر دو دستگاه آیپد پرو از اپل پنسل (Apple Pencil) پشتیبانی می‌کنند. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا رویداد بعدی اپل باقی نمانده است، باید منتظر باشیم ببینیم کوپرتینونشین‌ها با چه محصولاتی این رویداد را برگزار خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید