غافلگیری ویژه ترامپ برای نقاش آمریکایی

    کد خبر :393937

البته توماس علاوه بر تابلوی “باشگاه جمهوریخواهان”، تابلوی دیگری دارد که در آن فقط روسای جمهور دمکرات حضور دارند و نام آن هم “باشگاه دمکرات‌” است.

روز یکشنبه ترامپ با برنامه “۶۰ دقیقه” شبکه سی‌بی‌اس نیوز آمریکا گفتگو کرد. او در این برنامه درباره مسائل گوناگون اظهار نظر کرد، اما در این گفتگو یک چیز بدون اینکه چیزی درباره آن گفته شود، توجه‌ها را به خود جلب کرد.

به گزارش فرارو، در گفتگوی طولانی مجری برنامه با دونالد ترامپ در کاخ سفید یک تابلوی نقاشی پشت سر آن‌ها روی دیوار آویزان بود که حتی هنرمند خالق آن نقاشی هم فکر نمی‌کرد اثرش در کاخ سفید است.

اندی توماس، نقاش آمریکایی ساکن ایالت میزوری، دو تابلو نقاشی از روسای جمهور جمهوریخواه و دمکرات خلق کرده بود. در یکی از آن‌ها که “باشگاه جمهوریخواه” نام دارد، ۱۰ تن از روسای‌جمهور جمهوریخواه گذشته آمریکا، از جمله ترامپ، گرد یک میز نشتسه‌اند.

تابلوی “باشگاه جمهوریخواه”

هنوز معلوم نیست که تابلو توماس چگونه به کاخ سفید راه یافته است. با این حال، توماس به مجله تایم گفته دارل عیسی، نماینده جمهوریخواه کالیفورنیا در کنگره، به او اطلاع داده که این تابلو را به ترامپ نشان خواهد داد.

توماس به سیاست علاقه چندانی ندارد. او قبلا از عیسی یک نقاشی ترسیم کرده و از آن زمان با یکدیگر در ارتباط بودند. تا اینکه دو هفته پیش توماس سورپرایز شد. او در حال زدن چمن بود که همسرش دینا به نزد او آمد و گفت که ترامپ به زودی با او تماس خواهد گرفت. توماس بوسیله این تماس مطلع شد که ترامپ تابلوی “باشگاه جمهوریخواه” را به عنوان هدیه دریافت کرده است. اما او پس از گفتگوی ترامپ با برنامه ۶۰ دقیقه متوجه شد که تابلوی‌اش در کاخ سفید آویزان است.

در این تابلو، ترامپ در کنار روسا‌ی‌جمهور سابق آمریکا از جمله تدی روزولت، آبراهام لینکلن، رونالد ریگان، ریچارد نیکسون و بوش پدر و پسر و دیگران نشسته و پوزخند می‌زند.

توماس گفته از اینکه نقاشی او الآن در کاخ سفید آویزان است، غافلگیر شده، اما از ترامپ حمایت می‌کند. این نقاش به مجله تایم گفت: “من واقعا خوشحال شدم. خیلی مواقع هست که هدایا، آویزان نمی‌شوند و فقط یکجایی در کمد گذاشته می‌شوند. فهمیدن اینکه آن (نقاشی) واقعا (در کاخ سفید) آویزان شده، بسیار لذت بخش است”.

تابلوی “باشگاه دمکرات”

البته توماس علاوه بر تابلوی “باشگاه جمهوریخواهان”، تابلوی دیگری دارد که در آن فقط روسای جمهور دمکرات حضور دارند و نام آن هم “باشگاه دمکرات‌” است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید