هدیه 250 هزار دلاری میلیاردر سرشناس«سیلکون ولی» به موسسه مالی ترامپ

    کد خبر :393860

یکی از چهره های میلیاردر و سرشناس سیلیکون ولی با اعطای 250 هزار دلار به موسسه مالی ترامپ خبر ساز شد. موسس پی پل و از سرمایه گذاران ارشد فیسبوک، با این کمک نشان داد در انتخابات بعدی نیز حامی دونالد ترامپ است.

به گزارش انتخاب، اهدای کمک های مالی به کمیته های سیاسی یا نهادهای وابسته به برخی چهره ها موضوعی غیرعادی نیست. اما با توجه به نزدیک بودن انتخابات میان دوره ای ایالات متحده و برخی نقدها در خصوص عملکرد ماه های اخیر دونالد ترامپ، حمایت های گسترده از رئیس جمهور فعلی آمریکا، موضوعی مهم است.

بر اساس گزارش کمیسیون فدرال انتخابات ، چهره آلمانی تبار سیلیکون ولی یعنی پیتر تیل، مبلغ 250 هزار دلار را به کمیته جمع آوری کمک های رییس جمهور آمریکا تقدیم کرده است. جالب است بدانید تیل یکی از چهره های تاثیرگذار در پیروزی دونالد ترامپ در سال 2016 است که در همان زمان نیز مبالغی هنگفت را صرف کمک به سازمان انتخاباتی ترامپ کرده بود.

درواقع تیل سهم اصلی خود را در کمپ پیروزی ترامپ طی جولای 2016 ادا کرد، اما این نخستین بار پس از پیروزی ترامپ است که تیل مجددا روی موفقیت وی سرمایه گذاری می کند.

بسیاری از متحدان ترامپ از این خبر به شدت خوشحالند. چرا که طی دو سال گذشته، از این نگران بودند که بنیانگذار پی پل و سرمایه گذار فیس بوک نسبت به سیاست های ترامپ دلسرد شده باشد و قصد حمایت از او را از سر بیرون کرده باشد. برخی منابع آگاه می گویند تیل در دوران انتخابات 2016 یک چک 6 رقمی به ترامپ اهدا کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید