تولد دوباره برند لوکس ورتو و ارسال دعوتنامه برای مراسمی در چین

    کد خبر :393691

ورتو، دعوتنامه‌ای را برای مراسمی در چین ارسال کرده است. این مراسم روز ۲۵ مهرماه برگزار خواهند شد.

علی‌رغم اینکه سال گذشته شاهد انتشار خبر انحلال برند لوکس ورتو بودیم، این شرکت اکنون دوباره زنده شده و در نظر دارد تا گوشی‌های فوق‌العاده گران‌قیمت خود را به خریداران چینی عرضه کند.

رسانه‌های چین اخیرا دعوتنامه‌ای را جهت شرکت در مراسمی به‌ تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر)، از طرف ورتو دریافت کرده‌اند. این دعوتنامه‌ها با طراحی زیبا در پاکت‌های مشکی و طلایی و با لوگوی ورتو ارسال شده‌اند. در دعوتنامه‌های ارسالی صرفا به محل و زمان برگزاری مراسم و شرایط ظاهری لازم برای شرکت در مراسم اشاره شده است.

پس از باز کردن دعوتنامه‌ها با دو مورد جالب توجه روبه‌رو می‌شوید. یکی از آن‌ها عبارت «زندگی یا مرگ» و دیگری جمله‌ی «ساخته‌شده با دست در انگلستان» است. این جمله نشان می‌دهند که گوشی‌های ورتو همچنان قرار است در انگلستان تولید شوند؛‌ اما منظور ورتو از عبارت «مرگ یا زندگی» چندان مشخص نیست.

هرچند نمی‌توان در زمینه‌ی محصول جدید ورتو اظهارنظر کرد؛ اما احتمالا ورتو تولید گوشی جدید خود را به شرکت TCL واگذار کرده‌است. شایان ذکر است که یک ماه پیش از انتشار خبر انحلال ورتو، شاهد همکاری میان شرکت چینی TCL و ورتو بودیم. به‌هر حال زمان زیادی تا مراسم ورتو باقی نمانده و در ۲۴ ساعت آینده از جزئیات محصول بعدی این شرکت آگاه خواهیم شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید