یک عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد

لزوم ارسال لایحه ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان به شورای شهر تهران

    کد خبر :393460

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان از سوی شهرداری به شورای شهر تهران تاکید کرد.

شهربانو امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به حضور یکی از قاریان روشندل قرآن کریم در صحن علنی شور گفت: اینکه ما به این عزیزان روشندل یا معلول می‌گوییم قراردادی است که خودمان گذاشتیم؛ در حالی که این عزیزان دارای استعدادهای خاصی هستند ولی چون فکر می‌کنیم ما کاملیم و می‌خواهیم اینان را تمیز دهیم به آنها می‌گوییم معلول و امیدوارم این نگاه تغییر کند.

وی افزود: تذکر من برای چندمین بار مربوط به تأخیر در ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان از سوی معاونت تخصصی مربوطه است. همکاران ما در معاونت حمل و نقل می‌گفتند همه چیز آماده است و ما عنوان کردیم که باید موضوعات جمع‌بندی شوند و به شورا ارسال شود اما هنوز این امر محقق نشده هر چند بخشی از خواسته‌های شورا را اجرایی کردند.

امانی تاکید کرد: طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان به اتفاق آرای اعضای شورا به تصویب رسیده و طبق بند الف ماده واحده طرح الزام شهرداری به ارائه این لایحه مقرر شد شهرداری تهران لایحه و برنامه عملیاتی را با تکیه بر افراد بالادستی به شورا ارائه کند. در هشتادوچهارمین و نودودومین جلسه شورا نسبت به تاخیر در ارائه این لایحه تذکر داده بودم و امروز نیز برای بار سوم این موضوع را تذکر می‌دهم.

به گزارش ایسنا، وی گفت: خواسته ما این بود که به سبب اهمیت این موضوع حمل و نقل دانش‌آموزان در مقاطع مختلف، این لایحه قبل از بازگشایی مدارس به شورا ارائه شود که این اتفاق نیفتاد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید