اولین معاون زن شهرداری تهران منصوب شد

واکنش افشانی به حواشی تغییر معاون برنامه‌ریزی شهرداری در فضای مجازی

    کد خبر :393373

شهردار تهران با اشاره به برخی از دروغ پراکنی‌ها در فضای مجازی، گفت: به دنبال تغییر معاون برنامه‌ریزی شهرداری برخی از افراد در فضای مجازی مسائلی را مطرح کردند، در حالی که آقای میرزایی با شنیدن این موضوع به خوبی رفتار کردند و هیچ رفتار غیر معمولی از ایشان ندیدم.

محمد علی افشانی با حضور در مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران ضمن تشکر از زحمات حجت الله میرزایی، معاون سابق اظهار کرد: مدیرانی که منصوب می شوند با توجه به دیدگاه و تفکرشان اقداماتی را انجام می دهند اما این اقدامات باید منجسم باشد.

وی با بیان اینکه سازمانی که انسجام نداشته باشد به موفقیت نمی رسد، اضافه کرد: مهم ترین نیاز یک سازمان انسجام، وحدت رویه و تلاش هم زمان است، تمامی افراد در یک سازمان باید به صورت هم جهت و با اهداف مشترک در یک سازمان فعالیت کنند.

شهردار تهران با بیان اینکه آشفتگی بلای بزرگی در یک سازمان است، عنوان کرد: یکی از گرفتاری های شهرداری تهران همین آشفتگی است، در این آشفتگی ها است که هر کس به هرگونه ای که می خواهد رفتار می کند.

افشانی با بیان اینکه شفافیت باعث می شود تا این آشفتگی ها کاسته شود، گفت: اگر هدایت گری مشترک و وحدت رویه وجود داشته باشد، بهره بری افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه سکینه اشرفی، معاون جدید تنها زنی است که به پست معاونت منصوب شده است، تصریح کرد: در دوران انتخابات از خانم و جوانان حرف می زنیم اما وقتی انتخابات تمام می شود تا دوره بعدی آنها را فراموش می کنیم و این موضوع عجیبی است که تا به امروز در شهرداری معاون زن نداشتیم.

شهردار تهران با بیان اینکه معاون جدید به لحاظ علمی و تجربی از بانوان شاخص است، اضافه کرد: خانم اشرفی ٩ سال در دفاتر اصلی سازمان برنامه و بودجه، رییس گروه برنامه ریزی و بودجه بوده است و ایشان با برنامه ریزی و بودجه آشنایی کامل دارد.

افشانی در پایان به برخی از دروغ پراکنی ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: به دنبال این تغییر برخی از افراد در فضای مجازی مسائلی را مطرح کردند، در حالی که آقای میرزایی با شنیدن این موضوع به خوبی رفتار کردند و هیچ رفتار غیر معمولی از ایشان ندیدم.

در ادامه این مراسم حجت الله میرزایی ضمن تشکر از شهردار تهران به دلیل اینکه برای تدوین برنامه سوم پنج ساله شهر تهران به وی اعتماد کرده است، گفت: ما به اردوگاه اصلاح طلبان تعلق داریم و به دنبال اصلاح امور هستیم و هر اتفاقی که در فضای مجازی یا واقعی به وقوع بپیوندد به نام همه ما ثبت می شود. در واقع اختلافات درون خانوادگی نباید به بیرون نفوذ کند و ما باید احساسات و هیجانات خود را کنترل و عاقلانه رفتار کنیم تا برای نسل آینده شهری خوب و زیست پذیر باقی بگذاریم.
سکینه اشرفی، معاون جدید در ادامه این مراسم ضمن تشکر از شهردار تهران به دلیل انتخاب فراجنسیتی و تخصص محورانه اش اضافه کرد: جرات و جسارت آقای افشانی برای انتخاب اولین معاون زن در شهرداری تهران تحسین برانگیز است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش کرده تا به حضور ٣٠ درصدی زنان در معاونت اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان تحقق ببخشد، عنوان کرد: البته این حضور به ٥٠ درصد هم رسیده است زیرا معتقدم باید به زنان و مادران اجازه دهیم در جامعه جایگاه خود را به دست آوردند.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران، معاون جدید شهردار تهران با بیان اینکه انتخاب شهردار تهران در زمینه انتخاب اولین معاون زن تاریخی بوده است، اضافه کرد: این انتخاب وظیفه من را سنگین‌تر کرده است، برنامه سوم طی یک سال گذشته تدوین شده و من امیدوارم که ما بتوانیم نظام بودجه ریزی عملیاتی را تدوین کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید