دنبال ارز ثانویه هستیم/ به مسابقات آسیایی نرویم فاجعه است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۹:۱۰
    کد خبر :393255

رئیس فدراسیون قایقرانی از حل نشدن مشکل دریافت ارز برای اعزام تیم جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: تمام تلاشم را می کنم تا این مشکل حل شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام جوانان زیر ۲۳ سال کشورمان قرار است پایان هفته جاری راهی ازبکستان شود تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند اما تا به امروز مسئله دریافت ارز این تیم حل نشده و چنانچه ظرف یکی دو روز آینده این مشکل حل نشود اعزام تیم لغو خواهد شد.

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با مهر گفت: اعزام این تیم مشکل دارد اما قرار نیست همیشه ما از مشکلات حرف بزنیم چرا که باید مشکل را حل کنیم. این وظیفه من است تا مشکل اعزام تیم را حل کنم و امیدوارم در این فرصت باقیمانده این مسئله حل شود.

وی افزود: ما به وزارت ورزش نامه زده ایم و قرار است وزارتخانه، ما را برای دریافت ارز به بانک معرفی کند تا بتوانیم ارز ثانویه را دریافت کنیم.

امینی خاطرنشان کرد: تیم قرار است پنجشنبه راهی مسابقات قهرمانی آسیا شود. تمام کارهای اعزام تیم انجام شده و تلاش می کنیم تا این اتفاق بیافتد. داورزنی نامه ما را تایید کرده و منتظر هستیم تا خانم فرامرزیان معاون وزیر نامه ما را برای بانک صادر کند.

رئیس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: اگر قایقرانان به مسابقات قهرمانی آسیا نروند واقعا فاجعه است. اصلا نمی خواهم در این مورد صحبت کنم و نه چیزی بگویم. پاروزنان ۹ ماه است که برای حضور در این مسابقات تمرین کرده اند و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید