پشتیبانی از میکروفون جانبی به اپلیکیشن دوربین گوشی‌های پیکسل اضافه می‌شود

    کد خبر :393200

طبق اعلام گوگل، اپلیکیشن دوربین گوشی‌های پیکسل از تاریخ ۲۶ مهر قادر به بهره‌گیری از میکروفون‌‌های جانبی برای ضبط ویدیو خواهد بود.

بر هیچ کس پوشیده نیست که گوگل با گوشی‌های پیکسلِ خود گوی سبقت را از دیگر رقبا در زمینه‌ی دوربین ربوده است. اهالی مانتین‌ویو علیرغم استفاده از دوربینی با یک لنز، توانسته‌اند کاری فوق‌العاده انجام دهند و در حوزه‌ی عکس‌برداری با گوشی موبایل، رقبای چنددوربینی خود را با فاصله‌ی قابل‌توجهی پشتِ سر بگذارند.

با این وجود، به‌نظر می‌رسد که آن‌ها از تلاش دست نمی‌کشند و قصد دارند درست همزمان با تاریخ عرضه‌ی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال، اپلیکیشن دوربین این گوشی‌ها را با یک‌ به‌روزرسانی، قادر به پشتیبانی از میکروفون‌ جانبی کنند.

تاکنون کاربران گوشی‌های پیکسل برای ضبط ویدیو با صوتی رسا و شفاف، یک گزینه بیشتر در دسترس نداشتند و آن‌ هم استفاده از میکروفون داخلی دستگاه بود؛ اگرچه این موضوع ابداً یک ایراد برشمرده نمی‌شود؛ اما قطعاً کاربران حرفه‌ای نیازهای متفاوتی نسبت به افراد معمولی دارند.

حال طبق اعلام گوگل، از تاریخ ۲۶ مهر (۱۸ اکتبر)، کاربران تمامی گوشی‌های پیکسل می‌توانند با به‌روزرسانی اپلیکیشن دوربین این گوشی‌ها، از امکان اتصال میکروفون جانبی برای ضبط ویدیو بهره‌مند شوند.

بنابراین اگر سازنده‌ی فیلم هستید یا تنها به تهیه‌ی ویدیوبلاگ مشغول هستید، قطعاً ویژگی فوق می‌تواند به‌طرز قابل‌توجهی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی ایجاد کند؛ البته فعلاً تنها میکروفون‌هایی پشتیبانی می‌شوند که با سیستم‌عامل اندروید سازگار باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید