تغییر و اصلاحات در برنامه‌های «رادیو ایران»

    کد خبر :393103

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو «ایران» عنوان کرد که به‌جای تولید برنامه جدید تغییر و اصلاح برنامه‌های فعلی را در دستورکار قرار داده‌است.

حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو «ایران» درباره پخش برنامه‌های جدید در شبکه بعد از ماه صفر گفت: رویکرد شبکه این نیست که دایم برنامه‌های جدید پخش شود ولی بعد از ماه صفر برنامه‌ها تغییرات زیادی خواهند داشت و رویکرد اصلی ما تغییر و اصلاح برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: به طور مثال بعد از ماه صفر بازیگران جدیدی به برنامه «صبح جمعه با شما» اضافه می‌شود و این برنامه تغییراتی در آیتم‌ها دارد که نوعی بازطراحی برنامه را به دنبال خواهد داشت. این برنامه قرار است جمعه‌ها ساعت ۹:۳۰ صبح پخش شود.

افتخاری عنوان کرد: همچنین مجله صوتی «دو صفر پنج» که در ایام محرم و صفر به «کاکتوس» تغییر نام داده بود، دوباره به نام اصلی خود باز می‌گردد. رویکرد طنز و موسیقایی این مجله صوتی بعد از ماه صفر بیشتر خواهد شد و بخشی هم اضافه می‌شود که در آن شاعران طنزپرداز شعر می‌خوانند.

وی با اشاره به تغییر در برنامه «یک، دو، صدا» هم گفت: پخش فصل جدید برنامه «یک، دو صدا» به تازگی آغاز شده و در این برنامه بخش ویژه‌ای برای کسانی که دور از تهران هستند تدارک دیده شده است؛ در این بخش افرادی که در شهرهایی دور از تهران هستند و امکان حضور در مسابقه را ندارند می‌توانند فایل‌هایی از صدای خود را بفرستند و در برنامه شرکت کنند.

افتخاری در پایان گفت: این بخش هر چهارشنبه از رادیو ایران پخش می‌شود و در مدت یک هفته‌ای که فراخوان داده‌ایم افراد زیادی برای حضور در آن ثبت نام کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید