تأکید مارک اورمارس بر عدم انتقال مدافع آژاکس به بارسلونا

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۴
    کد خبر :392824

مارک اورمارس می‌گوید که آژاکس آمستردام بازیکن مورد نظر بارسلونا را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به این تیم نخواهد فروخت.

مارک اورمارس مدیر ورزشی باشگاه آژاکس آمستردام امیدهای بارسلونا برای خرید ماتیس دلیت در ماه ژانویه را بر باد داد و گفت که امکان ندارد این مدافع در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هلند را ترک کند.

طبق اعلام سایت ESPN، دلیت و هم‌تیمی او فرنکی دی‌یونگ دو بازیکنی هستند که استعدادیاب‌های باشگاه بارسلونا آنها را زیر نظر گرفته‌اند.

تمایل بارسا به جذب دی‌یونگ از مدتی پیش مطرح شد اما این باشگاه هرگز برای خرید او پیشنهادی رسمی ارائه نکرد. با این حال مشکلات عمده خط دفاعی آبی‌و‌اناری‌ها در ابتدای فصل جاری سبب تغییر استراتژی در حوزه نقل و انتقالات این باشگاه شده است.

دو نشریه کاتالان موندو دپورتیوو و اسپورت نیز هفته جاری گزارش کرده بودند که بارسلونا در صدد خرید دلیت است اما اورمارس اعلام کرد این بازیکن که عملکردش در پیروزی 3 بر صفر اخیر تیم ملی هلند مقابل آلمان در لیگ ملت‌‌های اروپا زیر ذره‌بیان مدیراستعدادیابی بارسایی‌ها قرار گرفته بود، آژاکس را ترک نمی‌کند.

اورمارس به شبکه روما24 گفت: احتمال اینکه دلیت آژاکس را در ژانویه ترک کند صفر درصد است اما این احتمال وجود دارد که او در پایان فصل برود.

به گزارش تسنیم ،مدافع میانی 19 ساله آژاکس مدتی است که زیر نظر کادر استعدادیابی باشگاه بارسلونا قرار دارد اما عملکردش در تساوی دو هفته پیش نماینده هلند مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (تساوی یک بر یک در مونیخ) بیش از پیش تیم کاتالان را برای خرید او ترغیب کرده است.

با مصدومیت ساموئل اومتیتی و توماس فرمائلن خط دفاعی بارسلونا دچار افت محسوسی شده و اشتباهات عجیب جرارد پیکه در بازی‌های این تیم هم بر مشکلات آن در فاز دفاعی اضافه کرده است. بارسلونا در 8 بازی اولش در این فصل لالیگا 9 گل خورده که مساوی با گل‌های خورده‌اش در پایان هفته بیستم فصل گذشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید