هافبک منچستریونایتد در ژانویه اولدترافورد را ترک می‌کند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۶
    کد خبر :392785

طبق ادعای یک رسانه انگلیسی، هافبک شیاطین سرخ در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اولدترافورد را ترک می‌کند.

نشریه انگلیسی «سان» با انتشار گزارشی مدعی شد، منچستریونایتد در نظر دارد در ماه ژانویه اسکات مک‌تومینی را به طور قرضی راهی تیمی دیگر کند و لیدزیونایتد و استون‌ویلا از مقاصد احتمالی این هافبک اسکاتلندی هستند. مک‌تومینی که فصل گذشته پس از اعتماد ژوزه مورینیو توانست خودی در ترکیب منچستریونایتد نشان دهد، این فصل به لحاظ عملکردی دچار افت شده، آن هم در حالی که آقای خاص از او در پست دفاع یعنی پست غیرتخصصی‌اش بازی گرفته است.

طبق این گزارش؛ تیم‌های دسته اولی استون‌ویلا و لیدزیونایتد در این تابستان هم خواهان به خدمت گرفتن مک‌تومینی 21 ساله بودند، اما باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد این دو باشگاه را رد کرد. ژوزه مورینیو اما اکنون به این نتیجه رسیده که ملی‌پوش اسکاتلندی‌اش بهتر است 6 ماه دوم فصل را در تیمی دیگر سپری کند.

یکی از اعضای باشگاه منچستریونایتد در این ارتباط به «سان» گفت: چندین باشگاه خواهان جذب اسکات هستند و پیشنهادهایی هم دریافت کرده‌‌ایم. در تابستان اخیر هم علاقه‌مندی‌های زیادی نسبت به جذب مک‌تومینی وجود داشت.

به گزارش تسنیم ،مورینیو پس از پیروزی 3 بر 2 منچستریونایتد مقابل نیوکاسل در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس به انتقاد از مک‌تومینی و رشفورد پرداخت و گفت که این دو بازیکن آماده کنار آمدن با این سطح فشار از بازی‌ها نیستند.

مک‌تومینی که محصول باشگاه منچستریونایتد است تا کنون در 29 بازی در رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان رفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید