اخبار ضد و نقیض درباره بمب گذار انتحاری در سفارت ایران در آنکارا / سخنگوی وزارت امورخارجه: بمب گذاری رخ نداده است

    کد خبر :392684

ساعتی پس از آنکه رسانه‌های ترکیه خبر دادند، ساختمان سفارت ایران در آنکارا پایتخت ترکیه، در پی دریافت یک هشدار بمب گذاری تخلیه شد، «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت کشورمان، گزارش‌ها مبنی بر بمب‌گذاری یا تخلیه سفارتخانه ایران در آنکارا را تکذیب کرد.

به گزارش تابناک؛ روزنامه Sözcü از بمب گذاری در سفارت ایران در آنکارا خبر داده و تاکید کرده منطقه اطراف سفارت ایران برای مقابله با بمب گذاری مسدود شده و ملاحظات امنیتی در محل سفارت حکم فرما است.

روزنامه «دیلی صاباح» نیز به نقل از منابع امنیتی خبر داده که پس از دریافت پیامی مبنی بر احتمال حمله یک بمب‌گذار انتحاری به سفارت ایران در آنکارا، این ساختمان تخلیه شده و سفیر ایران به مکانی امن منتقل شده است.

پلیس ترکیه بعد از دریافت گزارش درباره ورود یک بمب‌گذار انتحاری به سفارت ایران، خیابان تهران در کنار این ساختمان را مسدود کرده و در حال تفتیش سفارتخانه است.

بر اساس گزارش منتشر شده، سفیر ایران از ساختمان سفارت خارج شده است.

«بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت کشورمان، گزارش‌ها مبنی بر بمب‌گذاری یا تخلیه سفارتخانه ایران در آنکارا را تکذیب کرد.

بر اساس منابع خبری «تابناک»، هشدارهایی به پلیس ترکیه درباره احتمال اقدامات علیه مراکز دیپلماتیک ایران در ترکیه داده شده و در همین راستا تدابیر امنیتی در اطراف سفارت برقرار شده اما سفارت ایران در آنکارا تخلیه نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید