کنترل اس۳۰۰ در سوریه در دست ارتش ایران

    کد خبر :392227

منبعی مرتبط با آمریکا و اسرائیل گفت متخصصان ایران سیستم های موشکی دفاع هوایی اس۳۰۰ را که توسط روسیه به سوریه تحویل داده شده را کنترل و مدیریت خواهند کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از اسپوتنیک، منبعی که در ارتباط با سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل است گفت: متخصصان ایران سیستم های موشکی دفاع هوایی اس۳۰۰ را که توسط روسیه به سوریه تحویل داده شده را کنترل و مدیریت خواهند کرد.

آندری کوشکین، رئیس گروه علوم سیاسی و جامعه شناسی، دانشمند علوم سیاسی، در مصاحبه با اسپوتنیک درباره این خبر که منبعی وابسته به اسراییل و آمریکا اعلام کرده گفت پیامی که برای چسباندن هدفمندانه در رسانه ها تزریق می شود، با هدف ایجاد درگیری انجام می شود.

او در ادامه افزود: من مطمئن هستم که این اطلاعات هدفمند را عمدا در رسانه ها قرار می دهند تا یک نوع سابقه ایجاد کند. فرمانده عالی فدراسیون روسیه به وضوح اعلام کرد که ما متخصصان سوری را آموزش می دهیم و هیچ صحبتی درباره اینکه کشور سومی در این روند مداخله کند نشده است. وزیر دفاع توضیح داد که مدت زمان لازم برای آموزش متخصصان — 3 ماه است. تا به امروز، الگوریتم به وضوح مشخص شده است. این نوع اطلاعاتی که اسرائیلی ها با همکاری آمریکایی ها استخراج می کنند، شک و تردید زیادی را به خود جلب می کنند، علاوه بر این، شک و تردید در مورد اصالت آنها. این فقط تست افکار عمومی است، ایجاد یک وضعیت مناقشه خاص برای استفاده به نفع آنها است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید