هشت دستگاه تریلی رب گوجه قاچاق در سیستان توقیف شد

    کد خبر :392135

پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان هشت دستگاه تریلی حامل 197 تن رب گوجه قاچاق را در محدوده مرز میلک سیستان شناسایی و توقیف کردند.

به گزارش بازتاب از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، با توجه به اینکه خروج کالاهای اساسی و ضروری مردم بدون مجوز قاچاق بوده و غیرقانونی است این هشت دستگاه تریلی قبل از خروج از کشور با تلاش و اقدام به موقع بسیجیان منطقه شناسایی و توقیف شد.
قرار بود این 197 تن رب گوجه فرنگی از منطقه مرزی میلک و در پوشش مواد لبنی به کشور افغانستان قاچاق و در شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز این کشور به فروش برسد که با دستور مقام قضایی توقیف شده است.
در این گزارش آمده است: صاحب این بار شناسایی و به مقام قضایی معرفی شده و تمامی افرادی که در این مساله دخیل بوده اند در بازداشت به سر می برند.
در پایان این گزارش ذکر شده است: ضمن تشکر از مقامات قضایی بویژه دادستان شهرستان هیرمند به اطلاع می رساند که عموم مردم می توانند گزارشات خود را از طریق شماره تماس 114 به اطلاع سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برسانند.
به گزارش ایرنا، پایانه و بازارچه مرزی میلک در هیرمند و این شهرستان در 340 کیلومتری شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی ولایت نیمروز افغانستان واقع شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید