کمیسیون آموزش اتفاق مدرسه دخترانه تاکستان را بررسی می‌کند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۰
    کد خبر :392075

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از بررسی اتفاق مدرسه دخترانه تاکستان در این کمیسیون خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی،با اشاره به حادثه خون‌گیری مشکوک از دانش‌آموزان در یکی از مدارس دخترانه تاکستان، گفت: هفته آینده و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه این اتفاق را بررسی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این اتفاق بسیار شبهه‌دار بوده و زوایای پنهانی دارد، افزود: پس از بررسی‌های لازم، گفت‌وگو با دانش‌آموزان، مدیران مدرسه و مسئولان ذی‌ربط گزارشی در این زمینه تهیه و تدوین می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با تأکید بر اینکه قصور مدیر مدرسه در این اتفاق مشهود است، ادامه داد: جای تعجب است که عوامل مدرسه به‌ راحتی اجازه ورود این فرد را به مدرسه دادند در این رابطه مدیر مدرسه کوتاهی کرده و باید پاسخگو باشد.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: مسئولان مدرسه به هیچ عنوان نباید بدون اخذ استعلام از آموزش و پرورش و هلال‌احمر، اجازه ورود این فرد به حریم مدرسه و انجام تست خون از دانش‌آموزان آن هم با سرنگ مشترک را می‌دادند، در این رابطه مدیر مدرسه به‌ دلیل عدم هماهنگی با مراجع ذی‌صلاح باید پاسخگو باشد.

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه هرچند که با انجام بررسی‌های پزشکی مشخص شده که دانش‌آموزان دچار مشکل خاصی نشدند، گفت: علی‌رغم اینکه مشکل خاصی برای دانش‌آموزان نیفتاده است، اما اصل اتفاق و ورود راحت شخص به مدرسه و اقدام به تست خون باید بررسی شود.

به گزارش تسنیم، در چند روز گذشته پسر 17 ساله‌ای با پوشش هلال احمر بدون مجوز به مدرسه دخترانه‌ای در تاکستان رفته و با یک سرنگ مشترک از دانش‌آموزان آزمایش قند خون گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید