متهم اصلی اختلاس در بانکرینگ بوشهر دستگیر شد

    کد خبر :391991

«ح.ط« متهم اصلی اختلاس در بانکرینگ بوشهر به همراه برخی از هم‌دستانش بازداشت شدند.

خبری با عنوان «اختلاس در بانکرینگ بوشهر» اول مهر ماه جاری در خبرگزاری فارس منتشر شد که در این خبر اعلام شد، مسئول فروش فرآورده‌های نفتی به کشتی‌ها (بانکرینگ) در منطقه بوشهر با اختلاس چند میلیارد تومانی متواری شد.

ظاهرا ح.ط. که مدت 2 سال و نیم است که در این سمت مشغول به کار بوده است، پیش از این دو بار دیگر نیز دست به سوء استفاده از موقعیت خود زده بود که در نوبت‌های قبل ارقام این سوء استفاده‌ها اندک بوده است. با این وجود ظاهرا توجهی به این موضوع از سوی مسئولان امر صورت نگرفته بود تا این که نام برده توانست ارقام کلان‌تری را به جیب بزند.

پس از انتشار این خبر در خبرگزاری فارس، واکنش‌های متعددی از مسئولان مختلف صنعت نفت و منطقه بوشهر نسبت به این خبر مطرح شد، به طوری که روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش ضمن تایید این خبر اعلام کرد، وزارت نفت با جدیت با مفاسد برخورد می‌کند و همچنین دادستان بوشهر نیز از دستگیری چند نفر در رابطه با این پرونده خبر داد.

بنابراین گزارش، پیگیری خبرنگار حاکی است، اواخر هفته گذشته متهم اصلی این پرونده به همراه دو تن دیگر که در کشور مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر شدند.

پس از دستگیری این فرد مشخص شد، رشوه 850 میلیون تومانی نیز به رئیس حسابرسی این مجموعه از سوی متهم اصلی پرداخت شده است که وی نیز هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

به گزارش فارس ،این گزارش حاکی است، ظاهرا رئیس ناحیه بوشهر، معاون بازرگانی و معاون مالی این مجموعه نیز خلع یدشده و به هیات بررسی تخلفات استان بوشهر معرفی شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید