نایب رئیس شورای شهر تهران:

چرا عجله دارید تکلیف بازنشستگی شهردار مشخص شود؟

    کد خبر :391803

نایب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که در مورد موضوع ماندن یا رفتن شهردار تهران، مجلس فصل‌الخطاب است.

ابراهیم امینی که امروز در غیبت هاشمی ریاست شورا را بر عهده داشت ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این که امروز لایحه‌ اعطای مجوز به شهرداری برای هزینه‌ مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای مراسم اربعین در دستور کار شورای شهر قرار گرفت گفت: نظر کمیسیون مشترک این بود که این لایحه باید رد شود چرا که این مبلغ از حساب در اختیار شهردار تامین می شد و به همین دلیل نیازی به مجوز شورا نداشت.

وی با بیان اینکه سرانجام پس از بیان نکته نظرات، این لایحه به تصویب رسید و مقرر شد که شهردار تهران از محل ماده‌ی ۱۷ مبلغ ده میلیار د تومان را برای هزینه کرد مراسم اربعین پرداخت کنند گفت: نظر ما مخالفت با هزینه کرد در مراسم اربعین نبود، بلکه معتقد بودیم از آنجایی که این پول از بودجه در اختیار شهردار تامین می‌شود نیازی به مصوبه ندارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا شهردار تهران مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شود یا نه؟ گفت: چرا عجله دارید؟ شهردار که فعلا هست.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نظر نهایی را باید مجلس به شورا بدهد و هر نظری که مجلس بدهد ما تابع آن هستیم چرا که فصل ‌الخطاب مجلس است و ما امیدواریم که ثبات در مدیریت شهری بماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید