گلایه فراهانی از بی‌تدبیری‌ها در خدمت‌رسانی به معلولان

    کد خبر :391760

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از عدم مناسب‌سازی شهر برای معلولان گلایه کرد.

مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با انتشار فیلمی درمورد گرفتار شدن معلولان ویلچرنشین در گیت‌های اتوبوس و مترو گفت: عدم تحقق مصوبه دسترس پذیر بودن تهران برای معلولان باعث شده است که این گروه از شهروندان از حق زندگی در شهر به طور کامل برخوردار نشوند.

وی با بیان اینکه هرچه میزان معلولیت جسمی و حرکتی بیشتر باشد، مشکلاتشان برای رفت و آمد، کار و زندگی در سطح محله و شهر بیشتر است، گفت: حمل و نقل آسان برای معلولان کمترین خدمتی است که شهرداری از طریق دسترس پذیر کردن و تسهیل استفاده این افراد از شبکه حمل و نقل عمومی می‌تواند ارائه دهد.

وی با بیان اینکه متاسفانه شاهد بی تدبیری‌هایی در خدمت رسانی به معلولان هستیم که نه تنها مشکلشان حل نشده بلکه بدتر شده است گفت: به بهانه دسترس پذیر کردن امور، پیمانکاران فرصت اجرای یک کار ناقص و صدور صورت وضعیت برای شهرداری را پیدا کردند که متاسفانه این روند در مترو بسیار تاسف بارتر است چراکه در سال 89 یک زن نابینا در ایستگاه خزانه جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه امیدواریم با اجرای صحیح موارد شهر برای در دسترس پذیر بودن آماده شود، گفت: انتظار داریم شهرداری تهران بیش از پیش به موضوع معلولان و در دسترس پذیر کردن شهر برای معلولان اهتمام داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید