تاریخ‌سازی تیم ملی‌ جبل‌الطارق بعد از شنیدن سرود ملی اشتباه!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۹:۴۷
    کد خبر :391610

ملی‌پوشان فوتبال جبل‌الطارق در شبی که سرود ملی دیگری را به‌جای سرود ملی خود شنیدند، دستاوردی تاریخی کسب کردند.

در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، شب گذشته (شنبه) تیم‌ ملی جبل‌الطارق، یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های ملی فوتبال قاره سبز میهمان ارمنستان بود. تیم ملی کشور کوچک اروپا، با بدترین رکورد ممکن پا به میدان می‌گذاشت چرا که تمام 22 بازی قبلی خود در تمامی رقابت‌ها را از زمان اولین بازی رسمی‌اش در سال 2013 را باخته بود. سفر به ایروان اما برای این تیم تاریخ‌ساز شد و برایش غرور و افتخار به‌همراه داشت و البته کمی ناراحتی!

در تشریفات قبل از شروع بازی، در حالی که ملی‌پوشان جبل‌الطارق برای شنیدن سرود ملی‌شان آماده شده بودند، برگزار کنندگان مسابقه به‌اشتباه سرود لیختن‌اشتاین را پخش کردند که مسئولان اتحادیه فوتبال این کشور را مجاب کرد با انتشار پیامی در توئیتر مراتب نارضایتی خود را از این اتفاق اعلام کنند. در ادامه این هرج‌ومرج اما اتفاقات خوبی در انتظار تیم میهمان بود و آنها توانستند میزبان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و اولین پیروزی تاریخ‌شان را کسب کنند.

به گزارش تسنیم ،ژوزف چیپولینا با گلی که در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند، از این پس محبوب‌ترین مرد برای 30 هزار نفر خواهد بود که در جبل‌الطارق زندگی می‌کنند. جبل‌الطارق که در بازی بعدی خود در گروه چهارم لیگ D میزبان لیختن‌اشتاین خواهد بود، بعد از انجام سه بازی 4امتیازی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید