متفاوت ترین هفته شبکه 3 پیش روی مخاطبان فوتبالی

    کد خبر :391564

شبکه سوم صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها تلاش کرده اغلب مسابقات ورزشی را پخش و فضای بیشتری برای پوشش رسانه ای آنها فراهم کند.

فوتبال به‌عنوان ورزشی مهیج و پرطرفدار ویژگی‌های مثبتی را دارد و باید گفت: در میان رویداد‌های معتبر عرصه فوتبال یکی از مهم‌ترین آنها، رقابت‌هایی است که در کشور‌های اروپایی برگزار می‌شود.

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد، پخش مسابقات فوتبال همواره مورد اقبال مردم به ویژه جوانان قرار گرفته است. ورزش فوتبال در کشور از جذابیت بسیاری بالایی برخوردار و بسیار جوان پسند است. به همین دلیل شبکه سه رسانه ملی توجه ویژه‌ای به پخش فوتبال‌های داخلی و خارجی دارد.

شبکه سوم صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها تلاش کرده اغلب مسابقات ورزشی را پخش و فضای بیشتری برای پوشش رسانه ای آن‌ها فراهم کند.

بازی‌های مقدماتی لیگ ملت‌های اروپا امشب آغاز می‌شود و مدیران شبکه سوم سیما تصمیم گرفتند همانند سال‌های گذشته به پوشش این مسابقات بپردازند در نتیجه تقریبا تمام شب و روز‌های این هفته شاهد رقابت‌های فوتبالی خواهیم بود.

با توجه به علاقمندی مخاطبان فوتبال، مدیران سیما برای پاسخگویی به این علاقمندی و پخش تمامی مسابقات تصمیم گرفتند جدول پخش برنامه‌های شبکه سوم را با پخش زنده مسابقات فوتبالی پر کنند در نتیجه چند برنامه شبکه سه از جمله «کیوسک»، «شوک»، «نود»، «متن و حاشیه» و مسابقه «هفت در سه» این هفته روی آنتن نمی‌رود.

اما با اعلام این تصمیم حاشیه‌هایی را شاهد بودیم که جای تامل دارد چرا که یک سازمان فقط و فقط به واسطه علاقه مخاطب و برای احترام گذاشتن به آنها تصمیم به پخش مسابقات می‌گیرد که در این میان با انتقاد‌هایی روبرو می‌شود در حالی که رفتار حرفه‌ای را انجام می دهد و عوامل برنامه و تهیه کننده‌ها هم با احترام به این تصمیم همکاری لازم را به عمل می‌آورند.

گفتنی است: شبکه سه در روز شنبه ۲۱مهر ساعت ۲۲:۱۵ بازی دو تیم هلند-آلمان، روز یکشنبه ۲۲ مهر ساعت ۲۲:۱۵ بازی دو تیم لهستان-ایتالیا، روز دوشنبه ۲۳مهر ساعت ۲۲:۱۵ بازی دو تیم اسپانیا-انگلیس و روز سه شنبه ۲۴مهر ساعت ۲۲:۱۵ بازی دو تیم فرانسه-آلمان را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

همچنین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی فوتبال بولیوی نیز در روز سه شنبه ۲۴مهر از ساعت ۱۹:۳۰ به صورت زنده به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

دیدار دوتیم پرسپولیس و نود ارومیه نیز از سری مسابقات جام حذفی کشور، در روز پنج شنبه ۲۶مهر ساعت ۱۸ و دیدار دوتیم استقلال و سایپا از سری مسابقات لیگ برتر در روز جمعه ۲۷مهر ساعت ۱۵:۳۰ بصورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید