نامه بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما به حسین الله کرم:

اولین بار نیست که به انقلاب ضربه می‌زنید/ ما را نا امید کردید/ توبه کنید

    کد خبر :39093

بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در نامه‌ای سرگشاده به دبیرکل انصارحزب الله از اقدام او در نصب بنر در نمازجمعه انتقاد کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما از نصب بنر توسط حسین الله کرم انتقاد کرد.

متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای حسین الله کرم

سلام علیکم

ماه رمضان فرصت خوبی برای توبه است و معروف است که شیطان در این ماه غل و زنجیر می شود و درهای رحمت الهی گشوده می شود. می‌دانید که توبه یعنی بازگشت از کارهای غلط و اشتباه و ناصواب.

اما بعد؛ مطلع هستید که در ماه های اخیر برجام، IPC ، سند 2030، توافق نامه پاریس و fatf به صورت ظالمانه به ملت ایران تحمیل شده و آمریکا در هفته گذشته، سنگین ترین و پیچیده ترین تحریم ها را علیه مردم ایران تصویب کرده است. در همین وانفسا، دشمنان و پیاده نظام داخلی شیطان بزرگ که طی سال‌های گذشته با بزک کردن چهره کریه آمریکا، اکنون نمی‌توانستند تحریم‌های اخیر علیه مردم ایران راتوجیه و ماله‌کشی کنند، شما و اطرافیانتان کاری کردید کارستان! و کاری را که سرویس‌های عملیاتی کاخ سفید قرار بود با هزینه‌های بالا انجام دهند، با زدن یک بنر! به تمام اهداف شومشان رساندید.

هنوز چند روز از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به جریان دانشجویی مومن و انقلابی نگذشته بود که شما و اطرافیان‌تان با برداشتی سطحی، احساساتی و کوته‌بینانه از بیانات رهبری باعث شدید که حلاوت و شیرینی این پیام در کام جنبش دانشجویی تلخ گردد و با اصرار بر حرکت غلط خود، ما را از خود ناامید کردید.

متاسفانه این اول بار نیست که در مقاطع حساس شما و اطرافیانتان با نام منتسب به حزب الله دست به اقداماتی زده اید که ضربات سهمگینی را به جریان انقلابی وارد کرده و موجب خوشحالی و سوءاستفاده جریان های معاند انقلاب اسلامی قرار گرفته است. کسی حق قانونی شما را در نوشتن نامه و شکواییه از هرکسی، سلب نمی‌کند اما لطفا به نام جریان حزب‌الله این قبیل فعالیت ها را انجام ندهید و این نام را مخدوش نفرمایید.

برادر گرامی!

رشادت ها و زحمات شما طی سال‌های گذشته را فراموش نکرده و نمی‌کنیم.اما چند مدتی است که دل جریان انقلابی از دست اقدامات شما و اطرافیان تان خون است. امیدواریم توصیه بزرگان در اصلی و فرعی کردن امور را جدی گرفته و از انجام کارهای دشمن شادکن بپرهیزید. هرچند شب‌های قدر را از دست دادید اما همچنان درهای رحمت الهی بر روی شما باز است. تابلوی خود را عوض کنید، بنری در دست بگیرید و در سطح شهر بچرخید و از امت حزب الله عذرخواهی کنید و از خداوند طلب مغفرت نمایید. توبه کنید پیش از آنکه امت حزب الله درباره شما و دوستانتان طبق بند میم وصیت نامه امام عمل نمایند.

و السلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید