ماجرای استخدام پسر سوپر استار سینما در مترو؟

    کد خبر :39080

احسان مقدم، مدیر روابط عمومی مترو و سخنگوی این سازمان درباره استخدام پسر پرویز پرستویی، بازیگر مشهور کشورمان گفت: به کارگیری بهروز پرستویی ربطی به پدرش نداشته. ایشان لیسانس مرتبط با کارشان را دارند. من به عنوان مدیر واحد روابط عمومی، چهار مسئول اداره دارم که یکی از این ادارات یعنی اداره تبلیغات را بهروز پرستویی در اختیار دارد.

وی در ادامه گفت: ایشان کارمند روابط عمومی سایپا بود. در مؤسسه ورزشی‌شان کار کرده بود، شش سال سابقه داشت. با شناختی که از ایشان داشتم خواستم که بیاید. در مرحله جذب ایشان و گرفتن نامه جذبش، پدر او هیچ نقشی نداشته است و خود ما این کار را کردیم. پدر ایشان هیچ دخالتی نکرد. این نامردی و تهمت است که کسی بگوید او به واسطه پدرش استخدام شد.

احسام مقدم گفت: ما سال‌های 90 تا 92، زمان مدیرعامل وقت، 4 هزار نفری را جذب کردیم. با درخواست‌هایی که می‌آمد، دستور جذب داده می‌شد. برای هیچ‌کس آزمونی نبود و هر کسی که جذب شد، به همین صورت بود. البته کمیته‌ای بود که نظارت داشت و طبقه‌بندی شغلی را مشخص می‌کرد. من دارم واقعیت را می‌گویم. این صحبت‌هایی که مطرح شده ارتباطی به پدرش نداشته است. ما خودمان بهروز را می‌شناختیم و جذبش کردیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید