بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی: برای بهترین شدن در جام بین قاره‌ای انگیزه دارم

  • ورزشی
  • شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۹:۱۵
    کد خبر :390695

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان می‌گوید که انگیزه‌ بالایی برای بهترین شدن در جام بین قاره‌ای دارد.

مهدی شیرمحمدی که به عنوان بازیکن جوان و تازه وارد به تیم ملی فوتبال ساحلی اضافه شده در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: شرایط خوبی در اردو پشت سر گذاشتیم و اردو به اردو هم بیشتر با دیگر بازیکنان هماهنگ می‌شوم. ما بازیکنان جوانی هستیم که به تیم ملی اضافه شده‌ایم و می‌توانیم از تجربه بازیکنان بزرگ‌تر استفاده کنیم. در کنار آقای اوکتاویو و هاشم‌پور، آقای احمدزاده و مسی‌گر هم که از بازیکنان با تجربه تیم هستند، خیلی به ما کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه «امیدوارم ما جوان‌ها بتوانیم پاسخ اعتمادی که شده را بدهیم» درباره حضور تیم ملی در جام بین قاره‌ای اظهار داشت: دو سه بازیکن خوب تیم مصدوم هستند و ما جوان‌ها باید تلاش کنیم با عملکردمان جای خالی آنها را پر کنیم. امیدوارم با تمریناتی که آقای اوکتاویو به بازیکنان می‌دهد، به آمادگی لازم برای حضور در جام بین قاره‌ای برسیم.

به گزارش تسنیم ،بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص اینکه اولین حضورش در تیم ملی را تجربه می‌کند و در صورت حضور در جام بین قاره‌ای می‌تواند پدیده مسابقات شود، گفت: امیدوارم بتوانم پدیده شوم. به مسابقات جام بین قاره‌ای نرفته‌ام، اما خیلی برای بهترین شدن در این تورنمنت انگیزه دارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید