تیم بسکتبال با ویلچر قهرمان بازی‌های پاراآسیایی شد

  • ورزشی
  • شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۹:۲۹
    کد خبر :390689

تیم بسکتبال با ویلچر ایران با پیروزی برابر ژاپن قهرمان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ شد.

هفتمین و آخرین روز بازی‌های پاراآسیایی 2018 اندونزی درحالی امروز آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. کاروان ایران با 51 طلا، 42 نقره و 43 برنز در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی در رده سوم قرار گرفت. کشورهای چین و کره‌جنوبی در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم ،امروز ورزشکاران ایران در دو رشته دوچرخه‌سواری و بسکتبال با ویلچر به مصاف حریفان رفتند که نتایج آنها در زیر آمده است:

دوچرخه‌سواری

– بهرام سلیمانی در کلاس C1-2-3 Kilo با زمان 01:20.916 دقیقه در رده هشتم قرار گرفت. در این رقابت رکابزنان چین، مالزی و ژاپن اول تا سوم شدند.

– در کلاس C4-5 Kilo مهدی محمدی با زمان 01:15.489 دقیقه در رده ششم ایستاد و صابر رحیم‌پور نیز با زمان 01:18.659 دقیقه هفتم شد. در این رقابت رکابزنانی از چین اول و دوم شدند و نماینده مالزی در رده سوم ایستاد.

– طاهر مقدم در کلاس B Kilo با زمان 01:12.089 دقیقه در بین 9 رکابزن در رده هفتم ایستاد. در این کلاس نمایندگان مالزی اول و دوم شدند و رکابزنی از کره جنوبی به مقام سومی دست یافت.

بسکتبال با ویلچر

تیم بسکتبال با ویلچر مردان ایران در دیدار نهایی به مصاف ژاپن رفت و موفق شد این حریف را با نتیجه 68 بر 66 شکست بدهد و به مدال طلا برسد. این پنجاه و یکمین و آخرین مدال طلای ایران در بازی‌های پاراآسیایی 2018 بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید