اپل قاب محافظ شفاف و پلاستیکی آیفون XR‌ را به‌زودی به بازار عرضه می‌کند

    کد خبر :390641

اپل قصد دارد همزمان با عرضه‌ی آیفون XR اقتصادی، قاب رسمی پلاستیکی و شفاف آن را نیز به بازار عرضه کند.

یکی از موضوعات مورد توجه خریداران گوشی‌های هوشمند، خرید قاب محافظی مناسب و زیبا برای گوشی هوشمندشان است. براساس آخرین خبرها، اپل قصد دارد همزمان با عرضه‌ی گوشی هوشمند اقتصادی آیفون XR، قاب محافظ رسمی آن را نیز که ظاهرا پلاستیکی و شفاف خواهد بود، به‌ بازار عرضه کند.

کاربرانی که علاقمند به خرید آیفون XR هستند، نباید نگران خرید قاب محافظ زیبا برای گوشی هوشمند خود باشند، زیرا می‌توانند از همان لحظه‌ی عرضه‌ی آیفون XR، محافظ پلاستیکی شفاف را نیز تهیه کنند.

پیشتر اسپیگن از قاب آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس رونمایی کرد. بعد از رونمایی گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس، قاب‌های جدیدی برای این دو گوشی هوشمند در رنگ‌های متنوع و حتی جنس‌های متنوع چرمی، سیلیکونی و طرح folio به‌صورت رسمی معرفی شده‌ است. اغلب این قاب‌های محافظ، کل گوشی آیفون را می‌پوشاند و گاهی برخی بریدگی‌ها در طراحی ظاهری قاب محافظ در نظر گرفته می‌شود. باوجودی که هنوز خبرهای دقیقی در مورد قاب محافظ آیفون XR اقتصادی منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد قاب محافظی متفاوت را برای گوشی هوشمند آیفون XR به بازار عرضه کند.

ایوان بلاس افشاگر معروف در توییت جدید خود در مورد لوازم جانبی آیفون XR خبر جدیدی را به‌اشتراک گذاشت. در متن توییت ایوان بلاس، صحبت از قاب محافظ پلاستیکی و شفاف می‌شود. همچنین در متن به‌اشتراک گذاشته‌شده، نام کشورهایی همچون امریکا و انگلیس دیده نمی‌شود ولی نام کشورهایی همچون فرانسه و آلمان را می‌بینیم.

در متن توییت می‌خوانیم:لوازم جانبی طراحی‌شده توسط اپل برای آیفون ۱۰ آر شامل قاب محافظ شفاف با شروع قیمت ۵۵ دلار کانادا‌ (‌۴۲ دلار امریکا) است. به‌نظر می‌رسد که شروع قیمت این قاب محافظ در کشور فرانسه ۴۵ دلار و در کشور آلمان ۵۱ دلار در نظر گرفته شده باشد. البته هنوز مشخص نیست که قیمت اعلام‌شده، مشخصا قیمت قاب محافظ شفاف گوشی آیفون در بین لوازم جانبی آن است یا اینکه مربوط به کمترین قیمت لوازم جانبی در محدوده‌ی قیمت اقتصادی آیفون XR را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که قاب‌های سیلیکونی آیفون XR با قیمت ۳۹ دلار جزو ارزان‌قیمت‌ترین لوازم جانبی اپل به حساب می‌آیند. گران‌ترین قاب مربوط به قاب چرمی ۱۲۹ دلاری آیفون ۱۰ اس مکس است. قاب شفاف مخصوص گوشی آیفون XR اقتصادی باعث می‌شود کاربران بتوانند از دیدن قاب براق با رنگ‌های متنوع گوشی خود لذت ببرند. انتظار می‌رود که گوشی هوشمند اقتصادی آیفون XR در ۶ رنگ مختلف مشکی، سفید، آبی، زرد، مرجانی و قرمز به بازار عرضه شود.

انتظار می‌رود که پیش‌فروش آیفون XR از ۱۹ اکتبر برابر با ۲۷ مهرماه در بیش از ۵۰ کشور آغاز شود و از تاریخ ۲۶ اکتبر برابر با ۴ آبان‌ماه در فروشگاه‌های خرده‌فروشی در دسترس کاربران قرار گیرد. کلیه‌ی لوازم جانبی گوشی هوشمند جدید آیفون اپل نیز همزمان با عرضه‌ی گوشی به بازار، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید