ساعت هوشمند گارمین Instinct با قیمت ۲۹۹ دلار معرفی شد

    کد خبر :390631

آخرین ساعت هوشمند گارمین با نام Garmin Instinct، با قیمت ۲۹۹ دلار و قابلیت‌های مخصوص محیط‌های بیرونی و فعالیت‌های ورزشی معرفی شد.

گارمین به‌تازگی ساعت هوشمند جدید خود را با نام Garmin Instinct به بازار معرفی کرده است. این ساعت هوشمند برای فعالیت‌های محیط‌های بیرونی و باز و همچنین برای برخی فعالیت‌های ورزشی طراحی شده است.

گارمین ادعا می‌کند که ساعت جدیدش دارای ویژگی‌هایی است که معمولا برای مسافران و علاقه‌مندن به محیط‌های باز و خشن بسیار مناسب است. یکی از نقاط قوت گارمین اینستینکت آن است که از سیستم‌های مختلف ناوبری مانند GPS ،GLONASS و Galileo بهره می‌برد. بهره بردن از سیستم‌های مختلف ناوبری به‌جای استفاده از یک سیستم باعث می‌شود که موقعیت مکانی کاربر به‌صورت دقیق‌تری مشخص شود. به‌علاوه، قطب‌نمای سه‌محوره به‌همراه فشارسنج و ارتفاع‌سنج باعث دقیق‌تر و کامل‌تر شدن سیستم‌های ناوبری می‌شوند.

Garmin Instinct با وب‌سایت و اپلیکیشن Garmin Explore سازگاری دارد. همین قابلیت باعث می‌شود که کاربران بتوانند از قبل برای سفر خود آماده شوند. این سازگاری، ویژگی دیگری را به نام TracBack ارائه می‌دهد که با کمک آن کاربران می‌توانند به همان مسیری که طی کرده‌اند و به نقطه‌ی شروع هدایت شوند. همچنین، ویژگی دیگری به نام Garmin Connect به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند الگوهای خوب و بیداری خود را پایش کنند و در عین حال با توجه به اینکه قابلیت ارتباط با انجمن آنلاین گارمین برای کاربران فراهم است، می‌توانند در چالش‌های تناسب اندام آنلاین شرکت کنند.

ساعت هوشمند جیدد گارین قابلیت پایش ضربان قلب، پایش تعداد قدم‌ها، مسافت‌ طی‌شده و میزان کالری مصرف‌شده را دارد. این ساعت هوشمند با کمک پایش تغییرات ضربان قلب می‌تواند سطح استرس کاربر را مشخص کند. همچنین دارای برخی برنامه‌های از قبل بارگذاری‌شده برای فعالیت‌های مربوط به فضای باز از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا کردن است. اگر ساعت هوشمند و تلفن همراه کاربر با یکدیگر همگام‌سازی شوند، ساعت هوشمند گارمین می‌تواند در صورت دریافت پیام‌های متنی و ایمیل‌، با نوتیفیکیشن به کاربر اطلاع دهد.

ساعت هوشمند جدید گارمین دارای قاب پلیمری با فیبر تقویت‌شده، نمایشگر مقاوم در برابر خراشیدگی و بند سیلیکونی با طراحی روزنه‌دار است. گارمین ادعا می‌کند که ساعت هوشمند جدیدش دارای استانداردهای نظامی ۸۱۰G است و بدین معنی است که دستگاه می‌تواند در معرض گرما و ضربه مقاوم باشد و همچنین تا عمق ۱۰۰ متری در برابر نفوذ آب از خودش مقاومت نشان بدهد.

باتری ساعت هوشمند Garmin Instinct در حالت استفاده به‌عنوان ساعت هوشمند می‌تواند تا ۱۴ ساعت شارژ را تامین کند. در حالت GPS نیز تا ۱۶ ساعت به‌راحتی کار می‌کند. اگر کاربر حالت UltraTrac را انتخاب کند، باتری تا ۴۰ ساعت می‌تواند شارژ مورد نیاز را تامین کند. در حالت UltraTrac، به‌صورت منظم GPS دستگاه خاموش می‌شود و با کمک شتاب‌سنج‌ها موقعیت مکانی کاربر تشخیص داده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این ساعت هوشمند را در سه رنگ مختلف با نام‌های Graphite ،Tundra و Flame Red و با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار خریداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید