منتظر ساخت قسمت سوم «آهوی پیشونی سفید» باشید

    کد خبر :390630

سیدجواد هاشمی کارگردان فیلم سینمایی «پیشونی سفید ۲» در اولین اکران مردمی این فیلم در سینما کورش عنوان کرد که کودکان جدی ترین مخاطبان سینما هستند.

سیدجواد هاشمی کارگردان «پیشونی سفید ۲» در اولین اکران مردمی این فیلم در سینما کورش که ۱۹ مهرماه برگزار شد، گفت: خیلی خوشحالم که بعد از قسمت اول، قسمت دوم این فیلم را به دنبال استقبال و درخواست کودکان سرزمینم ساختم و امشب برای اولین بار «پیشونی سفید ۲» را در کنار شما می‌بینم از همین رو مراسم امشب را به عنوان یادگاری تا آخر عمر با خود خواهم داشت.

وی ادامه داد: من در مجموع ۲۹ بار در فیلم‌های سینمایی شهید شدم و وقتی فیلم «پیشونی سفید» را ساختم از من می‌پرسیدند چرا شما این فیلم را ساختید، با این وجود من قسمت دوم این فیلم را با حمایت حسین احمدی و مرتضی وطن‌خواه ساختم و قسمت سوم فیلم نیز ساخته شده و در مراحل فنی است.

هاشمی عنوان کرد: تمام تلاش ما در ساخت این فیلم شاد کردن بچه‌ها بود و اگر بزرگ‌ترها نیز از این فیلم خوششان آمده به این دلیل بوده است که ترغیب شوند تا بچه‌های خود را برای تماشای فیلم بیاورند.

وی ادامه داد: اگر ما بتوانیم با این فیلم در یک فضای شاد حتی یک کلمه خوب و یک رفتار درست به کودکان یاد بدهیم، موفق بوده‌ایم.

این کارگردان گفت: باید قدر فیلمسازانی را که برای کودکان و نوجوانان فیلم می‌سازند دانست زیرا بچه‌ها، مخاطبان مهمی در سینما هستند.

این بازیگر در پایان توضیح داد: در نظر دارم تا جایی که می‌توانم برای کودکان فیلم بسازم و امیدوارم کودکان نیز به عنوان مخاطبان جدی این فیلم‌ها از آنها استقبال کنند.

در اولین اکران مردمی فیلم «پیشونی سفید ۲» بازیگرانی همچون امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، امیررضا احمدی و عوامل فیلم نیز حضور داشتند.

اکران این فیلم همزمان با هفته کودک در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید