رادیو صبا مخاطبان خود را پیدا کرده است

    کد خبر :390314

یک گوینده رادیو صبا معتقد است که رادیو نباید در تیپ سازی به صدای کودک و بزرگسال محدود شود.

نازنین مهیمنی مجری برنامه «عصر صبا» که در رادیو صبا پخش می شود به مهر گفت: خدا را شکر مردم رادیو صبا را دنبال می‌کنند و حتی درباره تیپ هایی که اجرا می‌کنیم نظر می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه این شبکه از روستاهای دورافتاده هم مخاطب دارد، اظهار کرد: وقتی پیامک های مردم را می‌خوانیم حال ما خیلی خوب می‌شود. مردم از اقصا نقاط ایران و از روستاهای دورافتاده پیام می دهند و حتی ما مجریان را با نام خودمان و یا با نام تیپ هایی که بازی می کنیم خطاب قرار می دهند و این بسیار لذتبخش است.

مهیمنی درباره ویژگی های اجرا در این شبکه گفت: مخاطب از ما کارهای ویژه ای را انتظار دارد و البته کار ما هم جمعی است‌ و موفقیت برنامه حاصل کار یک تیم است نه یک فرد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه های رادیو ایران نیز حضور دارد، گفت: برای گفتن تیپ های مختلف در برنامه های رادیو به مردم مراجعه می‌کنیم و تیپ های خود را از میان مردم انتخاب می‌کنیم به طور مثال من یک بار حدود ۴۰ دقیقه دنبال خانمی میانسال بودم که با لحن خاصی حرف می‌زد و می خواستم صدای او را ضبط کنم.

این مجری درباره تغییر تیپ ها و شخصیت ها در رادیو تصریح کرد: گاهی می‌بینیم تغییر صدا در مجری و گوینده فقط به بچه و بزرگسال منتهی می‌شود درحالیکه هرکسی می‌تواند چنین کاری را انجام دهد. از طرف دیگر ما در واقعیت میلیون ها صدا داریم و هیچ یک از اینها هم به هم شبیه نیستند.

وی در پایان گفت: مجری باید بتواند از خود فاصله بگیرد تا بتواند شخصیت های مختلف را بازی کند، باید بتواند واکنش های مختلف نسبت به یک اتفاق را در نظر بگیرد تا براساس این واکنش ها شخصیت شناسی مناسبی از خود نشان دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید