طرح شرکت امنیتی صهیونیستی حامی ترامپ برای مقابله با جنبش تحریم اسرائیل

    کد خبر :390263

یک شرکت امنیتی متعلق به رژیم صهیونیستی به گروهی از یهودیان پیشنهاد داده بود که با عملیات‌های مخفی، اعتبار جنبش تحریم اسرائیل را از بین ببرد.

به گزارش فارس، یک شرکت اطلاعاتی امنیتی متعلق به رژیم صهیونیستی که پیشنهاد تاثیر بر رسانه‌های اجتماعی به نفع مبارزات انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را داده بود، طرحی نیز برای مقابله با جنبش تحریم‌های ضد اسرائیلی داشته است.

طی اسنادی که به دست نشریه «فوروارد» رسیده، شرکت خصوصی اطلاعاتی «سای-گروپ» اواخر سال 2015 به یک گروه از یهودیان پیشنهاد داده بود که مخفیانه جنبش تحریم‌های ضد اسرائیلی (BDS) را به زیر بکشد.

بر این اساس، سای-گروپ گفته بود که قصد دارد به افراد و سازمان‌های مشخصی که با جنبش بی.دی.اس ارتباط داشتند، آسیب بزند یا باعث بازجویی و تحقیقات مقامات دولتی از آنها شود.

این شرکت که کارمندان آن ماموران کارکشته دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هستند، ضمن تاکید بر اجرای این ماموریت در بالاترین سطح مخفی‌کاری و پوشش لینک‌های اقتصادی و تکنولوژیک، پیشنهاد داده بود که کمپین نفوذ رسانه‌ای را هم علیه جنبش تحریم‌های ضد اسرائیلی آغاز خواهد کرد.

گروه یهودیانی که هدف سای-گروپ بودند در پاییز 2015 این پیشنهاد را دریافت کردند، زمانی که دولت پیشین آمریکا به ریاست جمهوری «باراک اوباما» توافق هسته‌ای با ایران را امضا کرده بود. در همان زمان، جنبش بی‌.دی.اس به آرامی در حال حرکت در جریان اصلی جامعه و قدرت گرفتن از سوی جامعه بین‌المللی به خاطر کشتار فلسطینیان در نوار غزه بود.

این سند البته نشان نمی‌دهد که این شرکت چه روش‌ها یا اقدامات ویژه‌ای را برای مقابله با جنبش تحریم‌های ضد اسرائیلی در نظر دارد اما تاکید می‌کند که عملیات‌های مخفیانه این شرکت اثر بیشتری نسبت به تلاش‌های آشکار گروه‌های حامی اسرائیل خواهد داشت.

سای-گروپ در پیشنهادی که پیشتر برای تیم مبارزاتی ترامپ داشت، گفته بود که می‌خواهد از حساب‌های کاربری جعلی در شبکه‌های اجتماعلی استفاده کند تا هزاران نفر از اعضای هیأت‌های کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان را به حمایت از او ترغیب کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید