آزادی سه گروگان در زاهدان

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۸
    کد خبر :389937

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 قاچاقچی آدم‌ربا و آزادی سه گروگان تبعه خارجی در زاهدان خبر داد.

سردار «محمد قنبری» در این‌باره اظهار کرد: در اوایل مهر با کسب خبری مبنی بر گروگانگیری سه تبعه خارجی در محدوده شهر خاش موضوع در دستور کار تیمی از پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دقیق پرونده مشخص شد سه تبعه خارجی غیرمجاز که بین 20 تا 25 سال سن دارند هنگام انتقال به مناطق مرکزی کشور توسط قاچاقچیان انسان گروگان گرفته شده و آدم‌ربایان با تماس با خانواده این افراد در آنسوی مرزها تقاضای 400 میلیون ریال وجه نقد برای آزادی این افراد می‌کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افسران زبده پلیس امنیت عمومی با همکاری تیمی از پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان‌ها آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی با گسترش چتر اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی مخفیگاه متهمان را دیروز در محدوده شهرک آتش‌نشانی شهر زاهدان شناسایی کردند.

قنبری گفت: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از هماهنگی قضائی با محاصره مخفیگاه آدم‌ربایان در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه 2 آدم‌ربا را دستگیر و با راهنمایی متهمان سه فرد ربوده شده که در همان محدوده نگهداری می‌شدند را آزاد کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان به مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی را نمی‌دهد و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان قاطعانه برخورد می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید