کاکوش: مدالم را به حرم عبدالعظیم حسنی تقدیم می‌کنم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۸:۰۲
    کد خبر :389740

دارنده مدال برنز رقابت های W۱ تیراندازی باکمان گفت: مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را به حرم عبدالعظیم حسنی و عنوانش را به هم تیمی‌هایم تقدیم می‌کنم.

مجید کاکوش پس از کسب مدال برنز مسابقات تیراندازی باکمان بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: دیدار رده بندی من برابر کره جنوبی سخت بود چون رقابت برای کسب مدال برنز سخت‌ترین مسابقه است چرا که شکست در این دیدار از دست دادن مدال است.

وی افزود: رقابت من در رده بندی به تیر طلایی رسید و توانستم به وسط سیبل بزنم تا صاحب مدال برنز شوم. در این مسابقه فضای مسابقه را در دست گرفتم و به خوبی اداره کرده و قهرمان شدم.

کاپیتان تیم ملی تیراندازی باکمان ایران خاطرنشان کرد: در این مسابقات جای ابراهیم رنجبر کاپیتان سابق تیراندازی با کمان خالی است. وی اسطوره و دوست صمیمی من است و اگرچه عنوان کاپیتانی تیم ملی متعلق به من است اما جای رنجبر خالی است و امیدوارم به تیراندازی باکمان برگردد. من آرامش و خوب بودن را از رنجبر گرفتم.

به گزارش تسنیم ،وی ادامه داد: از کسب عنوان قهرمانی زندی و سومی خودم در کلاس W1 بسیار خوشحالم و با انگیزه هم تیمی‌هایم به این عنوان دست یافتم. مدال برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا را به حرم عبدالعظیم حسنی و عنوانش را به هم تیمی‌هایم تقدیم می‌کنم.

کاکوش در پایان درخصوص اظهارات زندی، هم تیمی‌اش گفت: در رقابت‌های بزرگ بهترین‌ها قهرمان می‌شوند و به نظر من محمدرضا زندی شایسته کسب مدال طلا بود.

کماندار کشورمان همچنین از همکاران و خانواده‌اش به دلیل حمایت و پشتیبانی از وی تشکر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید