خسروانی: رکوردهای شخصی‌ام را تکرار می‌کردم، مدالم خوش رنگ‌تر می‌شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۸:۱۰
    کد خبر :389735

ملی پوش پرش طول ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ گفت: نتوانستم رکوردهای شخصی‌ام در تمرینات را تکرار کنم وگرنه رنگ مدالم خوش رنگ‌تر می‌شد.

امیر خسروانی درباره کسب مدال برنز رقابتهای پرش طول بازی های پاراآسیایی 2018 گفت: تا پرش پنجم، نفر دوم بودم، اما در نهایت سوم شدم. با نفر دوم یک سانتی متر اختلاف داشتم و با نفر اول 4 سانتی متر.

وی ادامه داد: اصلا از پرش‌های خودم راضی نبودم؛ نتوانستم رکوردهای شخصی‌ام در تمرینات را تکرار کنم که به خاطر مصدومیتی بود که گریبانگیرم شده بود؛ وگرنه رنگ مدالم خوش رنگ تر بود.

دارنده مدال برنز پرش طول بازی‌های پاراآسیایی درباره سطح مسابقات گفت: نفر اول مسابقات دو دوره قهرمان پارالمپیک از ازبکستان است که نشان از سطح بالای مسابقات دارد. برگزاری رقابت‌ها خوب و مطلوب بود. امیدوارم بتوانم در مسابقات آینده این مدال را در مسابقات جهانی و پارالمپیک خوش رنگ تر کنم.

خسروانی در پایان خاطر نشان کرد: از مربی خوبم تشکر می‌کنم و از خانواده‌ام که در این مدت زحمات زیادی برای من کشیدند. از مسئولین درخواست می‌کنم توجه بیشتری به دوومیدانی داشته باشند هم از نظر حمایتی و هم فنی چون مشکلات زیادی دارم در حالی که رشته‌ای مدال آور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید