ورود فیفا و یوفا به ماجرای درگیری ۲ بازیکن روسیه با کارمند ارشد دولتی

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۰
    کد خبر :389646

فدراسیون جهان فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از ورود به ماجرای درگیری شدید ۲ بازیکن مطرح فوتبال روسیه با یک کارمند ارشد وزارت صنعت و تجارت این کشور خبر دادند.

روزنامه ایزوستیای روسیه به نقل از یک منبع موثق نوشت: فیفا حادثه درگیری فیزیکی الکساندر کوکورین (زنیت سن پترزبورگ) و پاول مامااف (کراسنودار) با دنیس پارک، رئیس دپارتمان خودرو و مهندسی حمل‌ونقل وزارت صنعت و تجارت که منجر به ضربه مغزی و کبودی شدید سروگردن وی شد را تحت کنترل دارد و تحقیقاتی پیرامون آن آغاز کرده است.

سرویس رسانه یوفا نیز در این رابطه اعلام کرد: اخبار روزانه مطبوعات روسیه درباره حادثه درگیری 2 بازیکن فوتبال را رصد و تحولات صورت‌گرفته را دنبال می‌کنیم.

به گزارش تسنیم ،الکساندر کوکورین (27 ساله) و پاول مامااف (30 ساله) با سابقه بازی در تیم ملی فوتبال روسیه 3 روز قبل پس از پایان بازی‌ تیم‌های خود در لیگ برتر فوتبال این کشور راهی مسکو شدند. آنها در یکی از کافه‌های معروف مسکو دنیس پارک، رئیس دپارتمان خودرو و مهندسی حمل‌ونقل وزارت صنعت و تجارت را مورد ضرب‌وشتم قرار دادند که منجر به ضربه مغزی و کبودی شدید سروگردن وی شد.

بازجویی از این 2 بازیکن مطرح فوتبال روسیه از روز گذشته (چهارشنبه) توسط پلیس مسکو آغاز شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید