شروع رسمی کمپین برای ناتالی پورتمن

    کد خبر :389644

ناتالی پورتمن در «واکس لاکس» ساخته بردی کوربت نقش خواننده‌ای با گذشته‌ای تلخ را بازی می‌کند.

به گزارش «ایندی وایر» به طور رسمی تبلیغات برای نامزدی ناتالی پورتمن در رشته بهترین بازیگر زن نقش مکمل نود و یکمین دوره اسکار شروع شده است.

کمپانی نئون پخش «واکس لاکس» را در دوران نمایش فیلم در جشنواره تورنتو خریداری کرد و برای واجد شرایط شدن فیلم در رقابت‌های پایان سال زمان نمایش را ماه دسامبر قرار داد.

در «واکس لاکس» ناتالی پورتمن نقش «سلست» خواننده‌ایی با شهرت بین‌المللی را ایفا می‌کند که در گذشته حادثه تلخی در دوران مدرسه برای او رخ داده است.پورتمن در نیمه دوم فیلم حضور دارد و نقش دوران نوجوانی او را رافی کسیدی(کشتن گوزن مقدس) برعهده دارد.

به دلیل زمان کوتاه حضور پورتمن در فیلم او بیشتر واجد شرایط در رشته بهترین بازیگر زن نقش مکمل است.پورتمن رقبای سرسختی در این بخش دارد:کلر فوی(اولین انسان)،ایمی آدامز(معاون)،رجینا کینگ( اگر بیلی استریت می‌توانست حرف بزند). اما استون، اولیویا کولمن و ریچل وایز در «محبوب» محصول کمپانی فاکس سرچ‌لایت بازی‌های درخشانی را ارائه داده‌اند که هنوز تکلیف کوتاه یا بلندی نقش‌های آنها روشن نیست.

ناتالی پورتمن برای نقش‌آفرینی در «واکس لاکس» با تحسین منتقدان روبه‌رو شده است.اما مشکل در خود فیلم است که درامی است با واکنش دو قطبی منتقدان و احتمالا به سختی نظر رای دهندگان آکادمی را جلب کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید