«بوگاتی» خانواده خود را گسترش می دهد!

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳
    کد خبر :389626

شرکت خودروسازی بوگاتی برای گسترش خانواده و محدوده محصولات تولیدی خود اعلام آمادگی کرده است، اما باید دید که این گسترش تا چه اندازه خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو، سخنگو و همچنین مدیر اجرایی کمپانی خودروسازی بوگاتی در نمایشگاه بین المللی پاریس امسال که در روزهای گذشته برگزار شد، اعلام کرد: به دنبال موفقیت بسیار زیاد “بوگاتی Divo”، کمپانی خودروسازی بوگاتی علاقه مند است که برند خود را توسعه داده و محصولات دیگری به خانواده خود اضافه کند.

استفان وینکلمن، مدیر اجرایی کمپانی خودروسازی بوگاتی در صحبت‌های خود اضافه کرد: خودروی جدید بوگاتی Divo تنها یک بروزرسانی ظاهری و بیشتر برای قسمت‌های آیرودینامیکی خود دریافت کرد، اما بازخوردها و توجهات به این اتومبیل فوق العاده بوده است و همین موضوع نشان می‌دهد که علاقه مشتریان به برند “بوگاتی” بسیار زیاد خواهد بود، بویژه خودروی هایپرکار “بوگاتی شیرون” که تاکنون همه سفارشات فروش را دریافت کرده است و باید منتظر تولید و تحویل آنان به مشتریان باشیم.

پس این موضوع نشان می‌دهد که ما آماده هستیم تا بیشتر کار کنیم و بدون شک میزان افرادی که علاقه مند به داشتن محصولات ما خواهند بود، تعدادشان بسیار زیاد خواهد بود و این موضوع ثابت شده است. حال در ادامه این سوال بوجود می‌آید که ما چقدر سرمایه گذری نیاز داریم تا ایده‌های جدید خود را به واقعیت تبدیل کنیم و این سرمایه گذاری توجیه پذیر باشد.

صحبت‌های مدیر اجرایی کمپانی خودروسازی بوگاتی در حالی بیان شد که ماه‌های گذشته تصویری جاسوسی از طراحی و ساخت یک بوگاتی شیرون 4 درب با بدنه کشیده در فضای مجازی منتشر شد، اما این خودرو در یک پارکینگ و در زیر پرده استتار قرار داشت و جزییات طراحی آن مشخص نبود، اما بدنه کشیده و همچنین فرم آن گویای طراحی و ساخت یک هایپرکار لوکس 4 درب برمبنای بوگاتی شیرون بود. هرچند شایعاتی هم وجود دارد که شرکت خودروسازی بوگاتی به دنبال طراحی و ساخت یک خودروی شاسی بلند لوکس و پرسرعت است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید